"Vol enthousiasme en trots presenteren we het nieuwe gezicht van Webhelp aan Nederland en de rest van de wereld. Vele gesprekken met klanten en medewerkers uit alle onderdelen van onze organisatie in 36 landen hebben geleid tot deze krachtige en … Lees verder
Outsourcen als alternatief voor flexkrachten
Met de aankomende WAB en verplichte AOV voor ZZP’ers in het pensioenakkoord van 2019 wordt het inzetten van flexwerkers steeds moeilijker gemaakt. Om toch de flexibiliteit in de organisatie te behouden en op kosten te besparen biedt … Lees verder
Waarom de retail ‘business-intelligent’ moet zijn ..
Vanouds zoekt de retailsector antwoorden op simpele vragen als: Wie zijn mijn beste klanten? Wat moet ik doen om ze te behouden? Hoe krijgen we gelijkwaardige nieuwe klanten? Hoe kunnen we de winstgevendheid per klant verbeteren? Samenvattend, hoe … Lees verder
Microcontent: Is jouw content klaar voor de toekomst?
Tegenwoordig vinden we een antwoord op onze klantvraag in verschillende servicekanalen. Naast traditionele offline kanalen zoals telefoon en in de winkel, maken we steeds meer gebruik van digitale kanalen. Denk aan websites, apps en chatbots. 87% van … Lees verder
Ben van der Burg, Nancy Rademaker en Nicole van den Heuvel sprekers op het Content Guru Kennisevent op 10 oktober op de SS Rotterdam
Donderdag 10 oktober zal Ben van der Burg als dagvoorzitter de deelnemers meenemen op een reis door het digitale tijdperk. Hierbij zal hij laten zien dat met alle digitale ontwikkelingen, de menselijke factor de belangrijkste onderscheidende factor … Lees verder
Klantcontact integratie vaak irritatie. Hoe dan wel?
Hans Reuver maakte een jaar geleden de overstap van Teleperformance naar de IT-dienstverlener Frontline. Hoe is het om een corporate te verruilen voor een mkb-bedrijf? En welke kant wil Reuver op met Frontline? Frontline (30 medewerkers, met name … Lees verder
Klaar voor 2020?
September is de maand van financiële kwesties. De meeste organisaties zijn bezig met het opstellen van hun budgetten en de regering deelt op Prinsjesdag wat het regeerbeleid wordt voor het komende jaar. Tijd om de balans op te maken voor de … Lees verder
Benchmarken in klantcontact: Vergelijk – Open ogen – Maak sterker
Customer Experience is hot. Zo ook de manier waarop organisaties met klanten interacteren. Vanuit de klant gedacht, maar ook zeker vanuit organisaties zelf. Maar waar liggen kansen in de huidige wijze waarop klantcontact geregeld is? Wat gebeurt er … Lees verder
Carwash – Voor een schonere toekomst
Je bedrijf verandert continu. Of het nu je diensten, producten of je bedrijfsvoering is, je bedrijf is nooit hetzelfde. Hierdoor verandert ook je kennis. Als je je kennisbank niet up-to-date houdt loop je het risico dat je werknemers verkeerde … Lees verder
Outsourcing als Pijnstiller
De behoefte om bedrijfsprocessen uit te besteden heeft vaak met pijn te maken. Deze pijn komt in verschillende vormen: zo bestaat er groeipijn en budgettaire pijn. In beide gevallen is het uitbesteden van werkzaamheden een goede oplossing om de pijn … Lees verder