Wie Gerard Wiggemans ontmoet, valt waarschijnlijk gelijk zijn positieve instelling, energie en zijn drive om te verbeteren op. Hij is dan ook helemaal op zijn plek binnen het Value Creations team van VANAD Engage waar hij sinds augustus deel van … Lees verder
Eenvoudig in één keer het juiste antwoord geven
Met een goede interne kennisbank vinden je medewerkers gemakkelijk het antwoord op de klantvraag. De SmartStart kennisbank helpt bij het in één keer goed beantwoorden van jouw klantvragen. Voor medewerkers in de front – en backoffice of personeel in … Lees verder
Hoe je nachtrust jouw werkgeluk beïnvloedt
Gelukkige medewerkers zijn productiever, effectiever en creatiever. Ook werken ze beter samen en melden zij zich minder vaak ziek. Bovendien is het een stuk fijner om met gelukkige collega’s en leidinggevenden te werken, én er eentje te zijn. Hoe … Lees verder
Clinic: Breng je online marketing strategie in kaart met het MAGIC model
Zet jij ook onlinemarketingkanalen in voor je campagnes? En weet je ook of dat wel de juiste kanalen voor jouw bedrijf zijn? En of je daarmee de juiste doelgroep bereikt? Op 15 november 2019 organiseert Beeckestijn Business School een interactieve … Lees verder
Wat je moet weten over de WAB
De Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB) komt eraan. In 2020 gaat de nieuwe wetgeving gelden waarmee het verschil tussen een vaste baan en flexwerk kleiner moet worden. Flexwerk blijft mogelijk, maar wordt wel duurder omdat werkgevers meer premie moeten … Lees verder
Het stookseizoen is van start: dit is hoe wij te werk gaan
De zomer is al een geruime maand voorbij. De dagen worden weer donkerder en kouder en de verwarming gaat weer aan. Of we nu willen of niet, de kou komt eraan en dat zijn juist de momenten dat we lekker warm thuis zitten. Wist je bijvoorbeeld dat één … Lees verder
Clinic: Klantprofielen en persona’s
Hoe kun jij morgen professioneel aan de slag met klantprofielen en persona's? Tijdens de clinic van Beeckestijn Business School op 11 oktober kom je er achter wat klantprofielen en persona’s precies zijn en of je je klant echt goed van dienst bent. … Lees verder
Hoe millenials de retailbranche veranderen
Met hun ruime online uitgaven zijn millennials een interessante doelgroep voor retailers. Dat ze zijn opgegroeid met een mobiel en vaak online zijn, vraagt om een andere klantbenadering. In dit artikel deelt Lorenzo Merghart, Manager Strategic … Lees verder
Super gezellig Klantcontact Padel Open!
Afgelopen vrijdag, 27 september 2019, hebben we met zijn allen op een gave en sportieve manier kennis en ervaringen gedeeld met vakgenoten. De middag zijn we gestart met een heerlijke lunch waarna Simon Tennis een Padel clinic verzorgde. Na de … Lees verder
Ben jij een échte trendsetter?
Ontwikkelingen en trends blijven komen en gaan. Digitalisering speelt hierbij een belangrijke rol. Er ontstaat en verschuiving naar online kanalen. Als organisatie speel je daar op in door er voor te zorgen dat jouw digitale informatievoorziening … Lees verder