Elke dag is er wel iets speciaals. Zo heb je duurzame dinsdag, complimentendag, dag van de lach, cybermonday, en nog vele andere speciale dagen. Vandaag, 17 mei is het Wereld dag van de telecommunicatie. Laten wij daar bij Engage niet één dag, maar … Lees verder
Lilian over haar AanZet-traject: “Ik ben niet meer afhankelijk!”
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma met als resultaat het … Lees verder
Teamleider in klantcontact
Als teamleider bij Engage adem jij klantenservice en heb jij een helder beeld van hoe klantenservice er in 2025 uit gaat zien. Daarnaast weet jij de juiste balans te vinden tussen coachen op kwaliteit en sturen op resultaat; een echte people manager. … Lees verder
Leren en ontwikkelen bij Engage!
Engage Academy is ons centrale opleidingsinstituut voor onze interne en externe opdrachtgevers. Continu blijven leren en ontwikkelen is de standaard bij Engage. Daarom krijgt iedereen bij Engage toegang tot onze Engage Academy. Dat kan vakinhoudelijk … Lees verder
Het Engage AanZet traject vanuit trainers perspectief
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma mét het KSF branche … Lees verder
De opkomst van elektrische voertuigen
Sinds 2015 werken we bij Engage voor Elektrische Voertuigen - organisaties. Waar de markt in de beginjaren nog mondjesmaat groeide zien we nu inmiddels het aantal gebruikers en aanbieders enorm groeien. Inmiddels ondersteunen we meerdere … Lees verder
Lachen als serieuze zaak
In 2020 kregen veel mensen noodgedwongen te maken met thuiswerken. Gelukkig zijn de maatregelen bijna verdwenen, en we mogen weer naar kantoor. Ook bij Engage kijken we er weer naar uit om weer meer en meer met elkaar te verbinden op onze campus. … Lees verder
Kevin over zijn AanZet traject; “Ik heb nieuwe schoenen”
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma met als resultaat het … Lees verder
Happy People als hoeksteen
Oprecht aandacht voor de mens Engage neemt jaarlijks vele miljoenen klantcontacten uit handen van bedrijven door de inzet van de nieuwste technologie, de beste klantinzichten en vooral met bevlogen medewerkers. “Met name op dat laatste aspect ligt … Lees verder
Leidinggeven aan een hybride organisatie
Bij Engage werkt 95% van de medewerkers vanuit huis en ook in de toekomst zal dit meer blijven dan voor COVID-19. Vanuit huis werken gaat goed en ook is gebleken dat veel mensen thuiswerken waarderen en diverse voordelen ervaren. Het leiden van … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 23
- Volgende »