Leiderschap in Customer Experience een twee wekelijkse podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van die … Lees verder
AI en de impact op organisaties & klantcontact
"50% van AI onderzoekers gelooft dat er meer dan 10% kans is, dat de mensheid uitsterft door ons onvermogen AI te controleren." In de nieuwe podcast Leiderschap in Customer Experience gaat Daniëlle in gesprek met Jorn Bood, "Growth-focused AI … Lees verder
Jumbo & VANAD Engage; een sterke DNA match!
Eind 2021 zijn we een partnerschip aangegaan met Jumbo. De hoogste tijd om eens bij te praten over deze samenwerking. We vroegen het Gijs van Laarhoven, Service Delivery Manager van het Jumbo Service Center. Om maar met de deur in huis te vallen… … Lees verder
Hoe waardevol is leiderschap in klantcontact en klantbeleving?
In de nieuwe aflevering van de podcast Leiderschap in Customer Experience gaat Daniëlle Morf, Chief Value Officer, in gesprek met Elske Doets, DGA van Doets Reizen. Diversiteit en inclusie en duurzame inzetbaarheid zijn o.a. de onderwerpen die aan … Lees verder
Podcast Leiderschap in Customer Experience
Leiderschap in Customer Experience, de podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage, in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van deze twee. In deze … Lees verder
Podcast: Leiderschap in Customer Experience
Leiderschap in Customer Experience een twee wekelijkse podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van die … Lees verder
Podcast over leiderschap in CX
Leiderschap in Customer Experience een twee wekelijkse podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van die … Lees verder
Leiderschap in Customer Experience; Daniëlle in gesprek met Jos Grootscholten
Leiderschap in Customer Experience een twee wekelijkse podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van die … Lees verder
Podcast: Leiderschap in Customer Experience met Daniëlle Morf
Leiderschap in Customer Experience een twee wekelijkse podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen VANAD Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van die … Lees verder
VANAD Engage biedt uniek klantcontact vanuit Turkije
December 2022, Capelle aan den IJssel Engage breidt haar Nederlandse activiteiten in klantcontact uit naar Turkije. Hiervoor is VANAD Engage een partnership aangegaan met Aytac Canbolat, de oprichter van Tulip Elite. Na de start van onze succesvolle … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 26
- Volgende »