Leiderschap in Customer Experience een twee wekelijkse podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van die … Lees verder
Podcast: Leiderschap in Customer Experience met Daniëlle Morf
Leiderschap in Customer Experience een twee wekelijkse podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen VANAD Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van die … Lees verder
VANAD Engage biedt uniek klantcontact vanuit Turkije
December 2022, Capelle aan den IJssel Engage breidt haar Nederlandse activiteiten in klantcontact uit naar Turkije. Hiervoor is VANAD Engage een partnership aangegaan met Aytac Canbolat, de oprichter van Tulip Elite. Na de start van onze succesvolle … Lees verder
VANAD Engage ontvangt AFM vergunning
De Autoriteit Financiële Markten (AFM) heeft VANAD Engage een vergunning verleend voor het adviseren en bemiddelen in zorgverzekeringen. Een van de belangrijkste taken van de AFM is toezien op de naleving van de Wet op het financieel toezicht … Lees verder
Geen webshop zonder klantcontact
De laatste jaren volgen de klantcontactontwikkelingen zich in razend tempo op. Dat merken we bij VANAD Engage ook. Om aan de steeds hogere klantverwachtingen te voldoen (zelfs overtreffen), is het dan ook van belang om continu te meten en weten wat … Lees verder
Ad Nederlof krijgt Lifetime Achievement Award
Gisteravond heeft VANAD Group-oprichter Ad Nederlof (75) de Lifetime Achievement Award uitgereikt gekregen tijdens de Computable Awards, ook wel “de Oscars van de ICT-wereld” genoemd. De redactie van Computable heeft deze bijzondere onderscheiding … Lees verder
Het verschil maken tijdens de sollicitatie
VANAD Engage is een ondernemende organisatie met verschillende klantenservice projecten. Voor onze mensen betekent dit dat zij mensen vooruit helpen door het echte gesprek aan te gaan. Daarbij vinden we het natuurlijk belangrijk dat iedereen doet wat … Lees verder
Meer waarde uit je klantcontact halen
Al decennialang hebben consumenten contact met bedrijven op allerlei manieren maar de maatstaf van de klant verandert continu. Het wordt daardoor steeds belangrijker om die match te maken. Door de toename aan kanalen en digitale ‘touchpoints’ is het … Lees verder
AanZet: op weg naar een baan in klantcontact
Voor wie wil, liggen er kansen in klantcontact. Dat geldt zowel voor werkgevers die naarstig op zoek zijn naar agents die wat langer dan drie maanden aan boord blijven, als ook voor mensen die moeite hebben om een baan te vinden. Eén van de … Lees verder
Happy People, Happy Customers!
Dat de toekomst digitaal is, staat als een paal boven water. Tegelijkertijd is de vraag naar persoonlijk contact groter dan ooit en worden de verwachtingen van consumenten steeds hoger. Direct een antwoord, vandaag besteld morgen of zelfs vandaag in … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 25
- Volgende »