1850 Contact Center
1850 Contact Center is dé partner in multichannel klantcontact. Klanten stellen hoge eisen aan organisaties, ze willen op ieder moment via het kanaal van hun keuze contact kunnen krijgen. Het wordt voor organisaties steeds moeilijker om aan die eisen te voldoen. Met onze persoonlijke en professione...
Meer informatie »
1SQ Customer Contact Experts
1SQ biedt concrete no-nonsense oplossingen, trainingen en interim-formules voor in-house- en facilitaire customer care organisaties in België en Nederland.
De nadruk ligt bij 1SQ op de praktijk: daar waar de efficiency, kwaliteit en de klanttevredenheid gerealiseerd wordt. 1SQ levert ...
Meer informatie »
De nadruk ligt bij 1SQ op de praktijk: daar waar de efficiency, kwaliteit en de klanttevredenheid gerealiseerd wordt. 1SQ levert ...
3Fiftynine
3Fiftynine is expert op het gebied van oplossingen voor contactcenters. Onze medewerkers zijn afkomstig uit verschillende marktsegmenten. Seniors op hun eigen vakgebied. Zij vullen elkaar perfect aan en daardoor is 3Fiftynine breed inzetbaar. Voor projectmanagement, implementatie van projecten, migr...
Meer informatie »
AcceptEasy
AcceptEasy is dè partner die realtime betalingen in alle kanalen mogelijk maakt.
Steeds vaker is betalen een gepersonaliseerd en interactief contactmoment. Met AcceptEasy breng je betaalverzoeken, machtigingen en verificaties op de juiste plek, op het juiste moment, onder de a...
Meer informatie »
Steeds vaker is betalen een gepersonaliseerd en interactief contactmoment. Met AcceptEasy breng je betaalverzoeken, machtigingen en verificaties op de juiste plek, op het juiste moment, onder de a...
Alembo
Welkom bij Alembo! Wij geloven in verbeteren door partnerschap. Alembo is een wereldwijde BPO outsourcer en biedt professionals die u helpen bij het afhandelen van klantvragen via telefoon, chat, Whatsapp en Social media.
Met een enthousiast team in Nederland en meer dan 300 medewerkers i...
Meer informatie »
Met een enthousiast team in Nederland en meer dan 300 medewerkers i...
Anywhere365
Anywhere365 Dialogue Management for Microsoft Lync and Microsoft Skype Business for Contact Center and Advanced Reception Attendant Console...
Meer informatie »
Aspect Software
De "altijd online " klant van dienst.
Uw relatie met uw klanten is permanent veranderd! Dit is het tijdperk van de klant. Die is altijd online en heeft de controle over de dialoog met bedrijven. Klanten van nu kiezen het kanaal waarmee zij met uw bedrijf willen communiceren -...
Meer informatie »
Uw relatie met uw klanten is permanent veranderd! Dit is het tijdperk van de klant. Die is altijd online en heeft de controle over de dialoog met bedrijven. Klanten van nu kiezen het kanaal waarmee zij met uw bedrijf willen communiceren -...
AtHand Serious Gaming
De kracht van spel benutten om bedrijfsresultaten te verbeteren.
AtHand is DE specialist op het gebied van Gamification en levert Serious Games die u helpen kennis, vaardigheden, houding en gedrag van medewerkers te verbeteren. Games die direct en meetbaar een boost geven aan KPI’s waar u op...
Meer informatie »
AtHand is DE specialist op het gebied van Gamification en levert Serious Games die u helpen kennis, vaardigheden, houding en gedrag van medewerkers te verbeteren. Games die direct en meetbaar een boost geven aan KPI’s waar u op...
Avaya Nederland
Bedrijven zijn gebouwd op de ervaringen die ze bieden en elke dag worden miljoenen van deze ervaringen gebouwd door Avaya (NYSE: AVYA). Avaya geeft vorm aan het nieuwe werken, met innovaties en partnerships die zorgen voor revolutionaire zakelijke voordelen.
Onze cloud-communicatieoplossi...
Meer informatie »
Onze cloud-communicatieoplossi...
Avaya Belgium
Avaya is a leading provider of solutions that enable customer and team engagement across multiple channels and devices. Avaya is consistently named a Leader in Gartner's Magic Quadrants for Contact Centers (CC) and Unified Communications (UC).
Avaya Oceana®, a truly multi-touch, omnichan...
Meer informatie »
Avaya Oceana®, a truly multi-touch, omnichan...