In marketing draait het uiteindelijk altijd om het juiste product, de juiste boodschap en het juiste medium voor de juiste doelgroep. Maar juist dat laatste is waar het vaak fout gaat. Hoe vind je jouw ideale doelgroep? En hoe zorg je ervoor dat je … Lees verder
Demand Generation voor B2B
Demand Generation is een belangrijke marketingstrategie binnen B2B. Het gaat om het genereren van vraag door het delen van relevante, waardevolle kennis en het opbouwen van duurzame klantrelaties. Dit kun je vergelijken met Contentmarketing 2.0: … Lees verder
Stel een krachtig AI-team samen met ChatGPT
Wil je met je collega's aan de slag om jullie eigen virtuele assistenten te ontwikkelen en efficiënter te werken? Dit is hét moment om je eigen versie van ChatGPT te creëren. Ontdek tijdens de clinic van Beeckestijn Business School hoe je met een op … Lees verder
Bouw een AI-cultuur in 5 duidelijke stappen
Deze aflevering van Studio Beeckestijn staat in het teken van een van onze meest veelzijdige docenten van Beeckestijn Business School: Sonja Loth. Voor de tweede keer deelt ze haar expertise in onze studio. Tijdens haar vorige bezoek besprak ze … Lees verder
Geef taal kracht met 7 magische woorden
Hoe gebruik jij taal om mensen te inspireren en tot actie aan te zetten? Wist je dat je jouw resultaat kunt verbeteren door slechts één letter aan je verhaal toe te voegen? Stel je voor wat er mogelijk is met zeven magische woorden. Tijdens deze … Lees verder
Ontdek hoe je een sterk merk bouwt met archetypes
Merken worden voortdurend geconfronteerd met uitdagingen, vooral in de huidige tijd van overvolle markten. Hoe kun je opvallen te midden van deze overvloed? Hoe ga je om met de snelle opkomst van trends en ontwikkelingen? En hoe behoud je een … Lees verder
Customer Experience Trends & Winners van 2024
Welke trends domineren dit jaar op het gebied van customer experience? Ontdek het tijdens het online event van Beeckestijn Business School op 15 mei, waar Sonja Stalfoort deze trends zal bespreken. Daarnaast zullen de drie genomineerden voor de titel … Lees verder
De marketing & CX Skills die essentieel zijn voor jou als professional
Marketing- en CX skills In de bedrijfswereld neemt de relevantie van marketing en customer experience management gestaag toe. Een groeiend aantal managers en professionals vindt zijn weg naar de gebieden van marketing en CX. Maar welke vaardigheden … Lees verder
De Toekomst van Werk: Samenwerken met AI
Elke dag voeren mensen taken uit die met de hulp van AI efficiënter kunnen worden gedaan. Van het samenvatten van documenten tot het schrijven van e-mails, het analyseren van simpele data en het slim zoeken naar informatie - AI kan op verschillende … Lees verder
Meten voor Accountability: De Sleutel tot Communicatiesucces
Zijn we bezig met de juiste zaken en doen we ze op de juiste manier? Dat is de kern van accountable werken. Als adviseur wil je zoveel mogelijk effect hebben met communicatie, maar hoe realiseer je dat en hoe breng je dat in kaart? Ontdek het op 20 … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 27
- Volgende »