Hoe zorg je voor betrokken en tevreden medewerkers, wáár ze zich ook bevinden? Hoe maak je van jouw contactcenter een fijne werkplek voor het klantcontactteam? Een naadloze klantenservice vereist niet alleen geavanceerde tools en technologieën, … Lees verder
Slimme Oplossingen – Tevreden Klanten: innovatieve tools en technologie voor een superieure Customer Experience
De juiste balans tussen mens en machine, en tussen schaalbaarheid en ‘personal touch’, om de klant optimaal van dienst te zijn. Dát is waar het om draait. Nu face-to-face klantcontact afneemt, draait het voor organisaties steeds meer om het bieden … Lees verder
Whitepaper: een goede klantenservice opzetten, hoe doe je dat?
Waarom hoor je nog regelmatig mensen klagen over de service van bedrijven? Blijkbaar is de klantenservice toch niet altijd op orde. Wij dachten hier eens over na. Zou het kunnen liggen aan de systemen? De mensen? Of de kennis? We geven in dit … Lees verder
Audit je Customer Service efficientie
Herken je dat gevoel? Het gevoel dat je customer service afdeling beter kan en moet presteren, maar je weet niet precies waar je moet beginnen? Het gevoel dat je team verdrinkt in vragen en klachten van klanten en dat er geen einde aan lijkt te … Lees verder
10 Grootste Contact Center Uitdagingen voor 2023
De wereld van klantcontact verandert razendsnel en contactcenters moeten continu bijblijven om hun klanten blij te maken. Het overwinnen van communicatie-uitdagingen in je contactcenter is super belangrijk om de concurrentie voor te blijven en je … Lees verder
Download gratis: 5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden
Met deze 5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden maak je van jouw onderneming een échte bereikbaarheidskampioen. Klanten willen altijd en overal geholpen worden. En dat kan. Download de gratis gids en leggen we het je uit! Grote … Lees verder
Download gratis: De Klantenservice Checklist
We leven in een klantgerichte wereld. Maar hoe klantgericht én bereikbaar is jouw organisatie nou eigenlijk? Als organisatie dien je jezelf steeds meer te onderscheiden van de concurrentie door geweldige klantenservice te bieden aan jouw … Lees verder
Download gratis: Gids “In 6 stappen naar succesvol online klantcontact”
In een continu veranderende wereld wordt het een steeds grotere uitdaging om te voldoen aan klantverwachtingen. Hoe maak je een succes van je reeds bestaande contactkanalen? En hoe implementeer je nieuwe (online) kanalen? Om dat te ontdekken benoemen … Lees verder
Download gratis: Gids “6 to do’s voor een optimaal service proces”
We zijn momenteel beland op de piek van een (nieuwe) digitale golf. Om precies te zijn hebben we het over de golf van automatisering, connectiviteit én kunstmatige intelligentie (AI). Met deze 6 to do’s zorg jij voor een optimaal service proces. Met … Lees verder
Gids voor het opstellen van een business plan voor het Cloud Contact Centre
Wil je naar de cloud overstappen, dan moet je weten wat de echte besluitvormingsfactoren zijn. Alleen dan levert je overstap de gewenste resultaten op. Deze gids helpt je een business case uit te werken, waarin je de voordelen en uitdagingen … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 9
- Volgende »