De wereld van klantcontact verandert razendsnel en contactcenters moeten continu bijblijven om hun klanten blij te maken. Het overwinnen van communicatie-uitdagingen in je contactcenter is super belangrijk om de concurrentie voor te blijven en je … Lees verder
Download gratis: 5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden
Met deze 5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden maak je van jouw onderneming een échte bereikbaarheidskampioen. Klanten willen altijd en overal geholpen worden. En dat kan. Download de gratis gids en leggen we het je uit! Grote … Lees verder
Download gratis: De Klantenservice Checklist
We leven in een klantgerichte wereld. Maar hoe klantgericht én bereikbaar is jouw organisatie nou eigenlijk? Als organisatie dien je jezelf steeds meer te onderscheiden van de concurrentie door geweldige klantenservice te bieden aan jouw … Lees verder
Download gratis: Gids “In 6 stappen naar succesvol online klantcontact”
In een continu veranderende wereld wordt het een steeds grotere uitdaging om te voldoen aan klantverwachtingen. Hoe maak je een succes van je reeds bestaande contactkanalen? En hoe implementeer je nieuwe (online) kanalen? Om dat te ontdekken benoemen … Lees verder
Download gratis: Gids “6 to do’s voor een optimaal service proces”
We zijn momenteel beland op de piek van een (nieuwe) digitale golf. Om precies te zijn hebben we het over de golf van automatisering, connectiviteit én kunstmatige intelligentie (AI). Met deze 6 to do’s zorg jij voor een optimaal service proces. Met … Lees verder
Gids voor het opstellen van een business plan voor het Cloud Contact Centre
Wil je naar de cloud overstappen, dan moet je weten wat de echte besluitvormingsfactoren zijn. Alleen dan levert je overstap de gewenste resultaten op. Deze gids helpt je een business case uit te werken, waarin je de voordelen en uitdagingen … Lees verder
Over cloud contact centers Feit of fictie?
Veel voordelen van de cloud zijn inmiddels voor iedereen duidelijk. Toch bestaan er nog ongegronde en tegenstrijdige geruchten, die tot misverstanden en onzekerheid kunnen leiden. Wij scheiden de feiten van de fictie en helpen je zo de juiste keuze … Lees verder
Download gratis: Gids “In 9 stappen naar een efficiënt klantproces”
Download onze gratis gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ en lees alles over het stellen van de juiste doelen en prioriteiten om jouw klantproces zo optimaal mogelijk in te richten. De gids biedt aan de hand van een customer journey … Lees verder
Loyale klanten door goede webcare: een compleet overzicht
Loyale klanten willen we allemaal wel, dus bouw je het liefste een persoonlijke band met ze op. Toch is dit meestal een stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Want hoe bouw je deze band dan op? En hoe zorg je ervoor dat klanten vertrouwen krijgen in … Lees verder
Strategie bij Mid- en backoffice outsourcing
Strategische overwegingen bij Mid- en backoffice outsourcing De huidige markt is zeer uitdagend voor bedrijven die te maken hebben met grotere informatiestromen. Denk aan verzekeraars, gezondheidszorg, energiebedrijven, banken en andere financiële … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 11
- Volgende »