C360-eBook-How-to-prevent-broken-processes-with-conversational-intelligence … Lees verder
Klantcontact Trendrapport 2022
Veranderingen gaan gigantisch snel en in de wereld van klantcontact is het bijbenen of afhaken. In dit rapport verzamelen we 12 klantcontact trends voor 2022. Pandemie of geen pandemie: klanten verwachten de beste service én ze zijn … Lees verder
Digitalisering Learning & Development
Hoe zorg je voor betrokkenheid en verbondenheid bij online leren? Iedereen gaat thuiswerken, en wel per direct. Dat was zo’n beetje de boodschap toen we net kennismaakten met Covid-19. In no-time werkten medewerkers niet meer in grote kantoren, maar … Lees verder
De geheimen achter succesvolle communities in de consumentenelektronica branche
Bouw een community die zich onderscheidt van de rest Weinig organisaties zijn in staat de kracht van een online community goed in te zetten. Begrijpelijk, want er komt een hoop kijken bij het opzetten, activeren en verder uitbouwen van zo’n … Lees verder
De gids voor het optimaliseren van meertalig klantcontact
We hebben een Cross-Border Customer Service Guide ontwikkeld met daarin 7 vragen die je jezelf moet stellen om jouw klanten over de hele wereld in hun eigen taal te kunnen helpen. Hieronder vind je een voorproefje van een aantal van deze … Lees verder
Whitepaper: 5 ingrediënten voor een toekomstbestendig contactcenter
Hoe blijf je voldoen aan de steeds hogere eisen voor customer support? En hoe zorg je ervoor dat je agents niet helemaal worden overspoeld door klanten die ze via tientallen kanalen proberen te bereiken? In dit whitepaper brengen we … Lees verder
Remove the bot from the human
Callcentermedewerkers worden vaak belast met veel terugkerende en simpele taken. Medewerkers die de hele dag saai en hetzelfde werk doen worden zo bijna zelf een robot. Herkenbaar? Hoe mooi zou het zijn als de robot en de medewerker samen de klant … Lees verder
Realiseer klantretentie in een competitieve markt aan de hand van klantenfeedback – Klantencase Luminus
Dankzij de flexibiliteit van de tool om verschillende touchpoints te meten kunnen we in de customer journey snel detecteren wat er bij de klant leeft en welke acties we moeten ondernemen. Sophie Lambrechts, Manager Customer … Lees verder
Klantenservice uitbesteden: wanneer werkt het wel en wanneer dus niet?
Wanneer werkt het uitbesteden van klantcontact wel en wanneer niet? Waarom besteden veel organisaties klantcontact uit? Wat zijn de belangrijkste motivatoren en wanneer werkt het uitbesteden wel en wanneer werkt het niet? In deze whitepaper … Lees verder
Zo haal je uit een negatieve ervaring een trouwe klant
Drie tips voor de beste klantbeleving Haal meer uit customer service en creëer de perfecte klantbeleving op een negatief moment. Ontdek welke kansen hier voor jouw organisatie liggen en ga zelf aan de slag! Download het e-book en krijg … Lees verder