Een nieuwe contact center oplossing implementeren en bijbehorende informatie migreren is vaak nogal een ding. Iets waar menig bedrijf tegenaan hikt. Hoe zorg je ervoor dat je niets vergeet? Dat alles aan de security-eisen voldoet? En de … Lees verder
Alles wat je moet weten over klantenservice in de digitale wereld
Als er een afdeling is die met de opkomst van technologie aanzienlijke veranderingen heeft ondergaan, dan is het wel de klantenservice. Waar je enkele decennia geleden vooral persoonlijk 1:1 contact had via winkels en kantoren, is klantenservice in … Lees verder
Aan het stuur van je inkomend belverkeer
Als jij verantwoordelijk bent voor het managen van de klantenservice, ben je vast bekend met het balanceren tussen agent beschikbaarheid en de inconsistente, vaak onvoorspelbare instroom van telefoontjes. Wat je eraan kunt doen is vaak beperkt; meer … Lees verder
De telefonie oplossing voor De Kindertelefoon
De Kindertelefoon is een vertrouwde plek voor kinderen en jongeren tussen 8 en 18 jaar. Ze bieden een luisterend oor via telefoon en chat voor elke vraag of zorg. Met meer dan 800 vrijwilligers verspreid over 7 locaties, voert De Kindertelefoon … Lees verder
Hoe je het gesprek gaande kunt houden op alle kanalen
Wil jouw merk uitstekende klantenservice bieden? Dan is het onmisbaar om een goed onmnichannel platform te hebben. Nog beter als je het kunt integreren met je CRM en/of ticketingsoftware. Dit geeft je medewerkers een enkelvoudig klantbeeld en maakt … Lees verder
Omnichannel oplossing voor het klantcontact van IChoosr
iChoosr koppelt vraag en aanbod in duurzame energieproducten aan elkaar in meerdere landen. Dit doet zij door gemotiveerde klanten te verbinden aan gekwalificeerde installateurs van duurzame energieproducten via gebruiksvriendelijke platforms. Dit … Lees verder
Trends, ontwikkelingen en uitdagingen bij klantenservices van marketplaces
Klantenservice is een cruciaal aspect voor het succes van marketplaces. Het is niet alleen een manier om klachten op te lossen, maar ook een kans om klanten en verkopers te betrekken, tevredenheid te vergroten en loyaliteit te stimuleren. Wat zijn de … Lees verder
Maak een prachtrij van je wachtrij
De wachtrij, een fenomeen dat al sinds jaar en dag bestaat en niet alleen in de retail. Wat dacht je van pretparken, douane, concerten, apotheek, etc. In veel branches en sectoren komen wachtrijen voor. Hoe ga je daar als bedrijf mee om en wat kun je … Lees verder
De voor- en nadelen van het gebruik van AI in klantenservice
AI, wat staat voor artificial intelligence oftewel kunstmatige intelligentie, heeft de manier waarop bedrijven klantenservice verlenen ingrijpend veranderd. In dit artikel nemen we je mee in opkomst van het gebruik van AI in klantenservice, de voor- … Lees verder
Bouw aan loyaliteit door proactieve klantbeleving
Wanneer je meer loyaliteit en betere klantervaringen wil creëren en behouden, is je klantenservice van essentieel belang voor het bieden van gestroomlijnde en persoonlijke service. Een manier om dat te doen is het maken van een switch van reactief … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 7
- Volgende »