Sinds juli 2021 is ContactCare trots gecertificeerd voor ISO 9001 en ISO 27001, Europese normen voor continue kwaliteitsverbetering en informatiebeveiliging. Dit jaar (2024) heeft het bedrijf de hercertificering met succes doorstaan, zowel in het … Lees verder
Intratuin: flexibel klantcontact tijdens seizoenspieken
Intratuin is een organisatie met grote seizoenspieken. ContactCare sprak met Elwin van Intratuin over zijn beweegredenen om voor ContactCare te kiezen. Intratuin is een franchisewinkelketen met 53 tuincentra in Nederland, 3 in België en 10 in … Lees verder
Whitepaper: Klantcontactprofessionals op locatie. Wanneer kies je daarvoor?
Wanneer kies je voor insourcen, uitzenden of wanneer is outsourcen toch een betere oplossing? Dit whitepaper geeft inzicht in de beweegredenen om te insourcen en waar jij als organisatie op moet letten voordat je deze beslissing maakt. Na het lezen … Lees verder
Klantcontact uitbesteden met een persoonlijke touch.
Menselijk contact is onmisbaar om een goede band op te bouwen. Want wie wordt er nou warm van praten tegen een computer of luisteren naar het oplezen van een script? Wij hebben een breed scala aan oplossingen voor persoonlijk klantcontact. Zo staat … Lees verder
Whitepaper: Insourcen, outsourcen of “the best of both worlds”?
Er zijn veel verschillende manieren waarop organisaties hun klantcontact beleggen. Toch is het niet altijd makkelijk om een keus te maken tussen al deze opties. Hoe maak je een keuze die aansluit bij de wens van jou en jouw klant? In dit eerste deel … Lees verder
ContactCare kiest voor Brightpensioen
ContactCare heeft gekozen voor BrightPensioen. Medewerkers van de specialist in klantcontact kunnen daardoor hun potje voor later opbouwen bij BrightPensioen. In de branche van klantcontact, met veel jongere medewerkers, is het aanbieden van een … Lees verder
Jouw eigen team op afstand
Dedicated Klantenservice Als gerenommeerde organisatie wil je altijd voor je klanten klaar staan, op elk moment en via elk contactkanaal. Met Dedicated Klantenservice van ContactCare is het mogelijk om een team met vaste medewerkers je klantcontact … Lees verder