Nu iedereen altijd online is en vrijwel alles gedigitaliseerd wordt, is het contactcenter uitgegroeid tot het hart van klantinteracties voor talloze organisaties wereldwijd. Klanten hebben hogere verwachtingen dan ooit: ze willen niet alleen dat hun … Lees verder
Gen Z in het contactcenter? Dit is wat je moet weten!
Voor hen die het nog niet was opgevallen: generatie Z neemt haar intrek in het contactcenter. Waren we dan niet nét gewend aan de millennials? Tsja… Alhoewel de meningen enigszins uiteenlopen, is Generatie Z volgens een bron op Wikipedia1) geboren … Lees verder
Verantwoord aan de slag met AI: mens vs. machine
Contactcenters zijn de afgelopen jaren drastisch veranderd door de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI). AI-technologieën maken machines en computers slimmer en worden daarom steeds vaker ingezet om de efficiëntie te verhogen, kosten te … Lees verder
Slimme, snelle agenten dankzij AI-analytics
Feit: klantcontactmedewerkers spelen een cruciale rol binnen iedere organisatie. Ze zijn de schakel tussen bedrijf en klant en zorgen ervoor dat de communicatie soepel en effectief verloopt. Hun werk (en welzijn!) heeft direct invloed op de … Lees verder
ChatGPT inzetten voor klantcontact, zo doe je dat!
Innovatie staat centraal in de zakelijke wereld anno nu, vooral in sectoren zoals klantenservice, waar technologie de manier waarop we communiceren met – en ondersteuning bieden aan – klanten blijft veranderen. Een van de meest opmerkelijke … Lees verder
Employee Empowerment in het contactcenter: luxe of noodzaak?
In contactcenters draait alles om communicatie. Klanten willen snel, efficiënt en persoonlijk geholpen worden, en dat is een hele opgave voor het klantcontactteam. Hoe zorg jij ervoor dat jouw medewerkers dag in dag uit optimaal blijven presteren? … Lees verder
Data-driven klantcontact: Hoe interactieanalyse de klantervaring verbetert
Nu we in een tijd leven waarin iedereen altijd online is en vrijwel alles gedigitaliseerd wordt, is het contactcenter uitgegroeid tot het hart van klantinteracties voor talloze organisaties wereldwijd. Klanten hebben hogere verwachtingen dan ooit: ze … Lees verder
Maximale Return On Experience (ROX) bereik je zó
In de zakenwereld draait alles om resultaten en meestal wordt het succes van een organisatie gemeten aan de hand van financiële cijfers en statistieken, zoals de Return On Investment (ROI). Maar in een tijdperk waarin digitale communicatie en … Lees verder
One-size-fits-all werkt niet – flexibiliteit en schaalbaarheid zijn een ‘must’
In een steeds veranderende zakelijke omgeving is het van onschatbare waarde om snel en effectief te kunnen communiceren met klanten. Een contactcenter moet kunnen ‘ademen’. Het moet niet alleen kunnen meebewegen met het volume in klantcontact, maar … Lees verder
Bye bye burn-out: 10 tips en tools voor werkgemak in het contactcenter
Als je ooit in een contactcenter hebt gewerkt, weet je hoe hectisch en veeleisend het kan zijn. Het balanceren van inkomende gesprekken, e-mails, chats en nog veel meer, kan een ware uitdaging zijn voor zelfs de meest ervaren professionals. Een … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 8
- Volgende »