Wij nodigen u uit om op donderdag 28 januari a.s. vanaf 13.30 uur het seminar Customer Journeys in the Digital World bij te wonen. De end-to-end customer journey - of wel het volledige traject dat een klant met uw organisatie ervaart – wordt steeds … Lees verder
15 December 2015 – 360° Klantcontact uit de Cloud, dichterbij dan u denkt
Als u graag een antwoord wilt krijgen op het volgende: - Wat voor klantcontact diensten zijn er mogelijk vanuit de cloud ? - Hoe het zit met de privacy gegevens vanuit de cloud ? - Wat zijn de voordelen en waar op te letten ? - Met welke kosten … Lees verder
1 Oktober 2015 Semniar – ‘Customer Journeys in the Digital World’
Klantcontact gaat allang niet meer over alleen inkomend telefonie-verkeer. Een goede multichannel of omnichannel-strategie is cruciaal voor elke organisatie. Goed afgestemd omnichannel klantcontact mislukt echter als de verschillende kanalen niet … Lees verder
26 Maart 2015 Seminar ‘Omnichannel Customer Service Uit De Cloud’
Cloud biedt geweldige mogelijkheden voor schaalbare en flexibele customer service. Maar er is veel kaf onder het koren. Waarop moet u letten? En hoe past u Cloud in binnen uw bestaande customer contact infrastructuur? U bent van harte uitgenodigd … Lees verder