Knowledge management done right truly transforms the customer experience Wil jij weten hoe je kennismanagement op de juiste manier in kan zetten en wat het voor je kan opleveren? Dan is nu het moment om je aan te melden voor ons webinar op 14 mei … Lees verder
Telia ACE Webinar – Implementing robotics for agent assistance
De Scandinavische landen zijn pioniers op het gebied van robotica voor de productie-industrie, Zweden staat wereldwijd in de top 5 wat betreft robotdichtheid. Telia heeft met succes RPA (Robot Process Automation) geïmplementeerd voor de … Lees verder
Telia-ACE introductie webinars
Telia ACE – onderdeel van het Zweedse Telia Company - een robuuste complete enterprise cloudoplossing, die voorop loopt als het gaat om nieuwe technologie. Telia ACE heeft in de Nordics aansprekende referenties, o.a. in banking&insurance en … Lees verder
19 Maart 2020 Seminar -DDM Consulting & Telia ‘Making conversations flow’
De technische ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. We horen uitdrukkingen zoals Omnichannel, Digitalisering, Cloud, Artificial Intelligence, Chatbot, Knowledge Management en zo verder. En fabrikanten roepen tegelijk en allemaal even hard … Lees verder
12 December 2019 Seminar -DDM Consulting & Telia ‘Making conversations flow’
De technische ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. We horen uitdrukkingen zoals Omnichannel, Digitalisering, Cloud, Artificial Intelligence, Chatbot, Knowledge Management en zo verder. En fabrikanten roepen tegelijk en allemaal even hard … Lees verder
DDM Consulting sponsor van het Content Guru kennisevent
Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan ons Kennisevent 'When digital becomes human' op 10 oktober.Als locatie is dit jaar gekozen voor de SS Rotterdam in Rotterdam. Het programma start om 14.00 en wordt om 18.00 afgesloten met een borrel. De … Lees verder
14 Maart 2019 – Ronde tafel sessie ‘De toekomst van klantcontact’
DDM Consulting en ContentGuru organiseren 14 maart 2019 een ronde tafel sessie “De toekomst van klantcontact" Het doel van deze bijeenkomst is om u te inspireren en in een open discussie van elkaars ervaringen te kunnen … Lees verder
DDM Consulting breidt haar Genesys-activiteiten verder uit met Genesys PureConnect.
DDM Consulting, van oudsher een Genesys-partner breidt haar portfolio uit met de oplossing Genesys PureConnect. Deze oplossing is afkomstig uit de overname van Interactive Intelligence en heette voorheen CIC. Inmiddels zijn de eerste … Lees verder
27 Maart 2018 – Seminar DDM Consulting & Genesys ‘Moments Connected’
Met genoegen, nodigen wij u, mede namens Genesys, uit voor een event met als thema Moments Connected. In de customer-journey, de reis die de klant maakt, zijn touchpoints oftewel moments connected van cruciaal belang. Deze ‘moments’ kunnen … Lees verder
17 November 2016 Seminar – Genesys & DDM Consulting
Customer Journeys, Omnichannel Engagement, from Customer Interactions to Relationships – meerdere begrippen die het end-to-end traject van een klant met uw organisatie omvatten. Met de groeiende complexiteit van de digitale wereld en de losse … Lees verder