Maandag 30 november a.s. start de postdoctorale opleiding CRM 2.0 Strategie & Leiderschap bij Beeckestijn Business School. Een unieke kans om nog dit jaar een start te maken met klantgericht ondernemen; om klantwaarde en productwaarde centraal … Lees verder
Clinic op 9 nov: Social Business; van sales tot service, focus op de klant én ROI.
Cases, ontwikkeling en belang van Social Business. Graag nodigen wij u uit op maandagavond 9 november 2015 van 19:00 - 21:00 uur bij Beeckestijn Business School voor een inspirerende clinic over Social Business. Nee, niet de zoveelste … Lees verder
Clinic op 30/10: Managing the customer centric transformation
De building blocks van de transformatie van klantcontact naar customer journey Graag nodigen we u uit op vrijdagmiddag 30 oktober 2015 van 13.00 - 15.00 uur voor een inspirerende Engelstalige clinic over klantcontact, klantervaring en customer … Lees verder
Klantgericht ondernemen, waarbij klantwaarde en productwaarde centraal staan, ook in 2016
Klantgericht ondernemen in 2016. Hoe gaat u dat aanpakken? Weet u waar u moet beginnen? Steeds meer organisaties hebben CRM op de agenda staan als concept om beter en vooral ook winstgevender met klantmanagement om te gaan. Met de vernieuwde … Lees verder
Start alsnog in november met een opleiding!
Starten met een opleiding kan nog! Ook in november 2015 staan diverse opleidingen bij Beeckestijn Business School gepland. Twijfel niet langer en zet het voornemen om in actie! Door nu in november alsnog te starten begin je 2016 met een voorsprong op … Lees verder
Customer Experience Management – de business case
Beeckestijn Business School publiceerde deze week een nieuw kennisdocument op het gebied van Customer Experience Management. Customer Experience Management, het lijkt het toverwoord van de laatste tijd. De klant wil beleving, altijd en overal, al … Lees verder
Whitepaper ‘Channels, content en communities; start uw eigen kanaal’
Earned, paid en owned media, als marketeer bent u op zoek naar de juiste combinatie van deze drie. Wanneer is het slim om uw eigen kanaal te starten? Aan welke doelstelling zou dat eigen kanaal dan kunnen bijdragen? En hoe pakt u dat eigenlijk aan, … Lees verder
Klantgerichte strategie en organisatie: de klant staat echt centraal
Een groeiend aantal organisaties en instellingen stelt de klant centraal in de ondernemingsstrategie. De paradox is dat de meeste organisaties denken klantgericht te zijn en dat veel klanten het daar niet mee eens zijn. Klantgerichtheid is geen … Lees verder
Marketing Intelligence & Customer Insight Strategie
U hoort en leest het bijna overal: Marketing Intelligence, big data, customer insight. Maar wat is het nu eigenlijk? En wat moet u ermee als professional? In dit whitepaper geven we een korte toelichting op de verschillen tussen marketing … Lees verder
De 6 digital marketingtrends voor 2015
In het whitepaper 'De 6 belangrijkste digital marketingtrends 2015' wordt ingegaan op de 6 belangrijkste trends op het gebied van digital en online marketing voor 2015. Trends en ontwikkelingen die zeker uw aandacht verdienen. De trends die … Lees verder