InMoment
InMoment’s mission is to help our clients improve experiences at the intersection of value—where customer, employee, and business needs come together. The heart of what we do is to unlock a comprehensive understanding of not only the actions people are taking, but also the emotions driving what ...
Meer informatie »
Inspire Sourcing Solutions
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist voor de klantcontactsector en aanverwante office functies. Onze dienstverlening loopt uiteen van het werven, opleiden en uitzenden van klantcontact medewerkers en staf tot aan vakopleidingen en interim management.
Met...
Meer informatie »
Met...
ITCall
ITCall is uw flexibele partner voor de technische kant van uw Contactcenter. sSinds 2007 is ITCall de speler om meer uit uw Contact Systemen te halen.
Wij helpen u met kennis van o.a. Genesys Cloud, PureCloud, PureConnect, Vocalcom, Teleknowledge, Steam, CallPro, SalesForce, Afas en div...
Meer informatie »
Wij helpen u met kennis van o.a. Genesys Cloud, PureCloud, PureConnect, Vocalcom, Teleknowledge, Steam, CallPro, SalesForce, Afas en div...
JUUNI
De ziel van een bedrijf wordt gevormd door de mensen die er werken.
JUUNI attitude hunters bemiddelt mensen met een klantgerichte attitude. Of het nu gaat om klantenservicemanagers, teamleiders, specialisten in workforcemanagement, marketeers, sales- of IT- professional...
Meer informatie »
JUUNI attitude hunters bemiddelt mensen met een klantgerichte attitude. Of het nu gaat om klantenservicemanagers, teamleiders, specialisten in workforcemanagement, marketeers, sales- of IT- professional...
Klantcontact Monitor
Onderzoek naar klant- & medewerker-tevredenheid. Continu en realtime inzicht in uw klant- & medewerker-tevredenheid? Via het overzichtelijke dashboard van de KCM heeft u 24/7 inzicht in uw belangrijkste doelstellingen.
De KCM laat u niet alleen resultaten zien, maar biedt een scala aan i...
Meer informatie »
De KCM laat u niet alleen resultaten zien, maar biedt een scala aan i...
KPInterimmanagement
Customer Experience en Contact Centers gaan over toegankelijkheid en de kwaliteit van het contact. Wij maken ons had voor het effectief managen van uw klantcontacten en de beleving daarbij. Uw doelstellingen zoals klantloyaliteit, omzetgroei, kostenreductie en een uitstekende klantervaring staan cen...
Meer informatie »
Livecom
Livecom was in 2003 de eerste aanbieder van zakelijke chat in Nederland, en vanuit die positie heeft Livecom haar portfolio in de jaren daarna verbreed richting andere klantcontact kanalen zoals WhatsApp, Telefonie, E-mail en Kennisbank.
Livecom biedt een geïntegreerde modulaire klantc...
Meer informatie »
Livecom biedt een geïntegreerde modulaire klantc...
Neople
Neople ontwikkelt unieke AI-medewerkers die ondersteunen en helpen bij het formuleren van antwoorden en het automatiseren van repetitieve taken. Ze integreren met je hele toolstack en zijn getraind is op je bedrijfsinformatie. Hierdoor geven ze suggesties op de juiste toon, met een menselijke touch....
Meer informatie »
NewCo Communications
NewCo Communications is marktleider in de Benelux op het vlak van meertalige, near-en offshore Business Process Outsourcing (BPO). Vanuit onze operationele sites in Barcelona, Valencia en Casablanca verlenen we contact center diensten voor o.a. onze Belgische en Nederlandse klanten, en dit voor zowe...
Meer informatie »
novomind
novomind ontwikkelt intelligente oplossingen voor klantendiensten en e-commerce sinds 1999.
novomind iAGENT is een innovatieve customer service software voor optimaal multi-channel management. Dit zijn een aantal van de modules:
Meer informatie »
novomind iAGENT is een innovatieve customer service software voor optimaal multi-channel management. Dit zijn een aantal van de modules:
- Mail: professioneel mail management v...