Inspire Sourcing Solutions
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist voor de klantcontactsector en aanverwante office functies. Onze dienstverlening loopt uiteen van het werven, opleiden en uitzenden van klantcontact medewerkers en staf tot aan vakopleidingen en interim management.
Met...
Meer informatie »
Met...
ITCall
ITCall is uw flexibele partner voor de technische kant van uw Contactcenter. sSinds 2007 is ITCall de speler om meer uit uw Contact Systemen te halen.
Wij helpen u met kennis van o.a. Genesys Cloud, PureCloud, PureConnect, Vocalcom, Teleknowledge, Steam, CallPro, SalesForce, Afas en div...
Meer informatie »
Wij helpen u met kennis van o.a. Genesys Cloud, PureCloud, PureConnect, Vocalcom, Teleknowledge, Steam, CallPro, SalesForce, Afas en div...
JUUNI
De ziel van een bedrijf wordt gevormd door de mensen die er werken.
JUUNI attitude hunters bemiddelt mensen met een klantgerichte attitude. Of het nu gaat om klantenservicemanagers, teamleiders, specialisten in workforcemanagement, marketeers, sales- of IT- professional...
Meer informatie »
JUUNI attitude hunters bemiddelt mensen met een klantgerichte attitude. Of het nu gaat om klantenservicemanagers, teamleiders, specialisten in workforcemanagement, marketeers, sales- of IT- professional...
KIRC
Toonaangevend onderzoek in de Nederlandse contact center branche.
Terwijl in Nederland wordt gesproken over de uitdagingen van klant interactie, wordt er helaas relatief weinig daadwerkelijk onderzocht. Relevant onderzoek bereikt ons veelal vanuit het buitenland. Het Kl...
Meer informatie »
Terwijl in Nederland wordt gesproken over de uitdagingen van klant interactie, wordt er helaas relatief weinig daadwerkelijk onderzocht. Relevant onderzoek bereikt ons veelal vanuit het buitenland. Het Kl...
Klantcontact Monitor
Onderzoek naar klant- & medewerker-tevredenheid. Continu en realtime inzicht in uw klant- & medewerker-tevredenheid? Via het overzichtelijke dashboard van de KCM heeft u 24/7 inzicht in uw belangrijkste doelstellingen.
De KCM laat u niet alleen resultaten zien, maar biedt een scala aan i...
Meer informatie »
De KCM laat u niet alleen resultaten zien, maar biedt een scala aan i...
KPInterimmanagement
Customer Experience en Contact Centers gaan over toegankelijkheid en de kwaliteit van het contact. Wij maken ons had voor het effectief managen van uw klantcontacten en de beleving daarbij. Uw doelstellingen zoals klantloyaliteit, omzetgroei, kostenreductie en een uitstekende klantervaring staan cen...
Meer informatie »
KPN Customer Contact Solutions
Juist in het directe contact met klanten kunnen bedrijven en instellingen zich onderscheiden. Of het nu gaat om een live of geautomatiseerd klantcontact via uw contact center, webwinkel of een gespecialiseerde servicedesk. Met Customer Contact Solutions biedt KPN complete cloud en on-site oplossinge...
Meer informatie »
LiveChat Pro
LiveChat Pro biedt een bemande live chat dienst voor bedrijven. Onze professionele live chat agents zullen met uw websitebezoekers contact zoeken om geweldige klantenservice te geven en ze eventueel te converteren tot leads. Op deze manier zorgen wij ervoor dat u altijd online bent en nooit een kans...
Meer informatie »
Livecom
Livecom was in 2003 de eerste aanbieder van zakelijke chat in Nederland, en vanuit die positie heeft Livecom haar portfolio in de jaren daarna verbreed richting andere klantcontact kanalen zoals WhatsApp, Telefonie, E-mail en Kennisbank.
Livecom biedt een geïntegreerde modulaire klantc...
Meer informatie »
Livecom biedt een geïntegreerde modulaire klantc...
Majorel
Majorel creëert bijzondere klantervaringen die onze partners waarderen en waar wij trots op zijn. Daarin maken onze klantenservicemedewerkers het verschil en impact. Door het combineren van talent, data en innovatie leveren wij echte impact voor onze partners. Wij zijn ‘driven to go further’. M...
Meer informatie »