Frontline Solutions
In de digitale wereld van vandaag is persoonlijk klantcontact waardevoller dan ooit. Frontline Solutions zet de norm als het gaat om bereikbaarheid en klantgerichtheid in de Beneluxmarkt. Uitdagingen in klantcontact vertalen we naar schaalbare en flexibele concepten en we bieden succesvolle oplossin...
Meer informatie »
Genesys
Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten e...
Meer informatie »
GI Group
GI Group is één van 's werelds grootste spelers als het gaat om HR-dienstverlening en ontwikkeling van de arbeidsmarkt.
Door onze strategische samenwerkingsverbanden met onze partners en directe aanwezigheid opereren wij in méér dan 44 landen in Europa, Azië, Afrika en Zuid Amerika...
Meer informatie »
Door onze strategische samenwerkingsverbanden met onze partners en directe aanwezigheid opereren wij in méér dan 44 landen in Europa, Azië, Afrika en Zuid Amerika...
GrowPromoter
GrowPromoter is een snel groeiende organisatie op het gebied van klant- en medewerkers tevredenheid. Wij leveren consultancy en software voor dienstverlenende organisaties.
De Cloud software maakt het mogelijk om realtime customer journeys, klant- en medewerkerstevredenheid te meten. Hier...
Meer informatie »
De Cloud software maakt het mogelijk om realtime customer journeys, klant- en medewerkerstevredenheid te meten. Hier...
Hello Customer
Hello Customer is een end-to-end feedbackplatform dat luisteren naar klanten automatiseert met AI. Op deze manier worden feedback en inzichten gekoppeld aan de juiste personen, processen en je product of service. Met onze krachtige artificiële intelligentie (ISAAC), verwerk je feedback in real-time...
Meer informatie »
Helpshift
By connecting digital channels, phone support, self-service and bots - and by embedding these within a single messaging thread - Helpshift’s Connected Customer Conversation platform enables leading B2C brands to enable customers to reach out through any channel and take the most efficient
path to...
Meer informatie »
Het Customer Care Center
Het Customer Care Center is de specialist in outbound werving (B2C en B2B) en inbound customer service (B2C en B2B). We werken voor gerenommeerde merken die professioneel ontzorgd willen worden door een kwalitatieve partner.
Onze werkzaamheden zorgen enerzijds voor meer omzet (werving, ac...
Meer informatie »
Onze werkzaamheden zorgen enerzijds voor meer omzet (werving, ac...
Human Inference
Human Inference helpt al meer dan 25 jaar overheid en bedrijfsleven om beter met hun klanten om te gaan, door hen alle pijn rondom klantgegevens en informatiekwaliteit uit handen te nemen. De software is gebaseerd op natuurlijke taalverwerking die gebruikmaakt van landspecifieke kennis. Daarnaast ku...
Meer informatie »
iKanbi
iKanbi: Uw Expert in Klantrelaties
InMoment
InMoment’s mission is to help our clients improve experiences at the intersection of value—where customer, employee, and business needs come together. The heart of what we do is to unlock a comprehensive understanding of not only the actions people are taking, but also the emotions driving what ...
Meer informatie »