
Continuum Global Solutions
Continuum Global Solutions levert wereldwijd met meer dan 17.000 medewerkers omnichannel contact center dienstverlening via voice en non-voice kanalen als chat, e-mail en social media.
In Nederland heeft Continuum ruim 800 medewerkers die verdeeld over 3 eigen locaties en 1 managed insour...
Meer informatie »
In Nederland heeft Continuum ruim 800 medewerkers die verdeeld over 3 eigen locaties en 1 managed insour...

CRM Partners
Jij wilt klanten die langer blijven, meer kopen en jou aanbevelen bij anderen. Om dat te bereiken helpen onze experts jou bij het verbeteren van de klantbeleving. Door de slimme inzet van Microsoft technologie, verandermanagement en data maken we samen van jouw organisatie een echte Customer Engagem...
Meer informatie »

Cumula
Cumula: Optimalisatie van klantcontact management
Cumula is een onafhankelijk adviesbureau met klantcontact management en communicatietechnologie als specialisatie. Cumula slaat de brug tussen de organisatie en de technologie. Cumula helpt u de klantcontact processen in u...
Meer informatie »
Cumula is een onafhankelijk adviesbureau met klantcontact management en communicatietechnologie als specialisatie. Cumula slaat de brug tussen de organisatie en de technologie. Cumula helpt u de klantcontact processen in u...

Customer Interaction Group
Wilt u succesvol worden met realisatie van een positieve klantbeleving?
Het leveren van een consistente en hoogwaardige cross-channel klantervaring is de grote uitdaging van veel organisaties. Tegelijkertijd is het dé manier om u te onderscheiden in een markt waarin ve...
Meer informatie »
Het leveren van een consistente en hoogwaardige cross-channel klantervaring is de grote uitdaging van veel organisaties. Tegelijkertijd is het dé manier om u te onderscheiden in een markt waarin ve...

Customer Xs
Eenduidige klantinteractie over alle beschikbare kanalen is voor een organisatie van cruciaal belang. Customer Xs (spreek uit: customer access) begrijpt dit, het geeft precies weer wat wij voor onze klanten mogelijk maken. Wij denken mee, leveren de juiste middelen aan, implementeren en blijven onde...
Meer informatie »

CX Company
CX Company levert software die uw organisatie in staat stelt geautomatiseerde, intelligente en persoonlijke conversaties te creeeren die uw klanten begeleiden bij elke stap van hun klantreis. Op ieder kanaal en ieder scherm. Conversaties die leiden tot meer self-service, een verbeterde klantbeleving...
Meer informatie »

DDM Consulting
DDM Consulting levert intelligente contactcenteroplossingen, zowel in de cloud als hosted en on-premise. Van omnichannel klantcontactplatformen tot kennismanagementoplossingen en AI-gedreven chat- en voicebots. Slimme tools die processen stroomlijnen en bijdragen aan een optimale klantervaring en te...
Meer informatie »

Dialog Groep
Organisaties zijn druk bezig om te kunnen voldoen aan de hoge eisen die klanten stellen. Zij verwachten relevante en persoonlijke informatie, goede service en direct antwoord. Bij alle interacties, over alle kanalen en 24/7: een uitdaging voor bedrijven die sturen op klantloyaliteit en lifetime valu...
Meer informatie »

Dimension Data
Het is Dimension Data’s passie om manieren te vinden voor het gebruik van ICT om de organisatie van onze klanten beter te laten werken. Wij zetten uw ambities om in prestaties.
We plaatsen u in de positie om te reageren op de huidige uitdagingen, met gerichte, relevante services en IT-o...
Meer informatie »
We plaatsen u in de positie om te reageren op de huidige uitdagingen, met gerichte, relevante services en IT-o...

DIRECT Klantcontact
Uitblinken in Klantcontact: dat is onze missie. Wij streven ernaar dat elke ondernemer optimaal bereikbaar is en de beste klantbeleving biedt.
Hoe we dat doen? Elke dag weer zorgen wij ervoor dat elk telefoontje, elke mail, elke chat, elk appje en elk social media bericht aan ruim 1000 verschillen...
Meer informatie »