
Axians
Als ervaren system integrator heeft Axians brede kennis van Unified Communications en klantcontact oplossingen. Wij bieden oplossingen voor routeren, rapporteren, integreren, plannen, registeren, meten en beheren van contact centers. On-premises, managed of ‘as a service’ in samenwerking met o.a...
Meer informatie »

Axtel Benelux B.V.
Axtel is a Europe-based, global brand specializing in the manufacturing of professional headsets, delivering communication solutions dedicated to call center and office industry. In the process of design, our users’ expectations and needs are the number one priority. The aim is to create products ...
Meer informatie »

Beeckestijn Business School
MAKE IMPACT
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.DE BEECKES...

BinnendoorS
Training & opleiding voor alle klantcontact professionals
Persoonlijke ontwikkeling, verbeteren van team prestaties en het continue leren hoort op alle niveaus thuis, ook in het wereld van Customer Service. BinnendoorS creëert en faciliteert inspirerende leer- en ontw...
Meer informatie »
Persoonlijke ontwikkeling, verbeteren van team prestaties en het continue leren hoort op alle niveaus thuis, ook in het wereld van Customer Service. BinnendoorS creëert en faciliteert inspirerende leer- en ontw...

Blauw Research
Blauw wil de beste dienstverlener zijn in het realiseren van klantgedreven succes. We stellen alles in het werk om die ambitie waar te maken. We helpen onze klanten met doelgerichte adviezen om zich continu te kunnen verbeteren op hun relaties, innovaties en merken.
Wil je klanten tevrede...
Meer informatie »
Wil je klanten tevrede...

BRW Groep
BRW Groep richt zich op het ontwikkelen, verbeteren en besturen van klantcontact in de sectoren zorg, overheid en financiële dienstverlening. BRW streeft naar een optimaal evenwicht tussen kwaliteit, service, kosten en klanttevredenheid. De praktische invulling van deze thema’s richt zich op het ...
Meer informatie »

Calabrio
Calabrio is leverancier van oplossingen voor customer experience intelligence, zoals Workforce Optimization en Analytics. Hiermee helpt Calabrio organisaties bij het creëren van nieuwe toegevoegde waarde en groei, door dagelijkse interacties tussen bedrijven en hun klanten te verrijken en te onders...
Meer informatie »

CallFactory Suriname
Als één van de eerste BPO dienstverleners in Suriname ondersteunen wij bedrijven in Nederland en België sinds 2006 op het gebied van klantenservice-, backoffice- en accountancywerkzaamheden.
CallFactory Suriname is in Suriname opgericht en wordt geleid door ervaren managers met een Sur...
Meer informatie »
CallFactory Suriname is in Suriname opgericht en wordt geleid door ervaren managers met een Sur...

Calway
Gebruik onze oplossing, CallPro, in de cloud of on-premise en optimaliseer uw outbound en inbound belprocessen. Bel met onze lage tarieven of neem uw eigen SIP trunk mee. Wij zijn al 25 jaar een betrouwbare gesprekspartner en helpen ook u graag op weg....
Meer informatie »

Capgemini
Odigo, de unieke cloud-oplossing van Capgemini zorgt voor een betere klantervaring en lagere kosten.
Het is voor veel organisaties een uitdaging om klantcontacten efficiënt te beheren. Deze organisaties hebben behoefte aan een oplossing die via alle kanalen een consist...
Meer informatie »
Het is voor veel organisaties een uitdaging om klantcontacten efficiënt te beheren. Deze organisaties hebben behoefte aan een oplossing die via alle kanalen een consist...