Intelligent, Fully Integrated Contact Center Workforce Optimization Suite— in the Cloud, On-Premises, or in a Hybrid Environment Build a Modern Contact Center. Transform Your Entire Business. Calabrio ONE gives you the complete toolset to unlock … Lees verder
- Calabrio
- Linnégatan 87D, Box 24169
- SE-104 51 Stockholm, Sweden
- T. +31615449144
- Neem contact op:
- Gert -Jan Oelp - Territory Account Manager for BENELUX
- T. +31615449144
- E. gert-jan.oelp@calabrio.com
- W. https://www.calabrio.com/
Calabrio is leverancier van oplossingen voor customer experience intelligence, zoals Workforce Optimization en Analytics. Hiermee helpt Calabrio organisaties bij het creëren van nieuwe toegevoegde waarde en groei, door dagelijkse interacties tussen bedrijven en hun klanten te verrijken en te ondersteunen. We maken de ‘voice of the customer’ hoorbaar en realiseren datgene waar klantgerichte organisaties naar streven: het vermogen om bij ieder contact echte betrokkenheid te laten zien, maar ook betekenisvol en waardevol te laten zijn. De schaalbaarheid van ons cloud platform biedt klanten de mogelijkheid voor de snelle uitrol van het managen van thuiswerken terwijl zij controle behouden over operationele kosten en klanttevredenheid.
Calabrio, met een hoofdkantoor in Minneapolis, is opgericht in 2007 en wereldwijd actief met oplossingen voor contactcenters, in de vorm van Calabrio ONE. Deze SaaS-gebaseerde suite omvat oplossingen als Analytics, Advanced Reporting, Workforce Management, Quality Management and Call Recording. Calabrio ONE kan geleverd worden in de cloud, on-premise of in een hybride vorm. Sinds 2016 is private equity firma KKR aan boord. In 2019 nam KKR/Calabrio het Zweedse Teleopti over, waarmee een van de grootste WFM-leveranciers werd aangehaakt. De Benelux markt wordt bediend met lokale experts. Tot de klantenkring behoren toonaangevende bedrijven als Best Buy, Rabobank, Shopify, Netflix, Boeing, Maersk en GE Appliances, a Haier company en inmiddels meer dan een 40 tal klanten in de Benelux.
Portfolio
Calabrio levert oplossingen voor het (remote) management van contactcenter agents, workforce optimization, workforce engagement, callrecording, quality assurance en analytics.
Markten
Calabrio is actief in alle markten en haar oplossingen worden hoofdzakelijk in contactcenters gebruikt.
Vestigingen
Hoofdvestiging: Minneapolis, VS
In de Benelux is een ondersteunend team aanwezig
Omvang
650 FTE. Calabrio heeft locale experts, die klanten ondersteunen om het meeste uit de tooling te halen.
Calabrio, met een hoofdkantoor in Minneapolis, is opgericht in 2007 en wereldwijd actief met oplossingen voor contactcenters, in de vorm van Calabrio ONE. Deze SaaS-gebaseerde suite omvat oplossingen als Analytics, Advanced Reporting, Workforce Management, Quality Management and Call Recording. Calabrio ONE kan geleverd worden in de cloud, on-premise of in een hybride vorm. Sinds 2016 is private equity firma KKR aan boord. In 2019 nam KKR/Calabrio het Zweedse Teleopti over, waarmee een van de grootste WFM-leveranciers werd aangehaakt. De Benelux markt wordt bediend met lokale experts. Tot de klantenkring behoren toonaangevende bedrijven als Best Buy, Rabobank, Shopify, Netflix, Boeing, Maersk en GE Appliances, a Haier company en inmiddels meer dan een 40 tal klanten in de Benelux.
Portfolio
Calabrio levert oplossingen voor het (remote) management van contactcenter agents, workforce optimization, workforce engagement, callrecording, quality assurance en analytics.
Markten
Calabrio is actief in alle markten en haar oplossingen worden hoofdzakelijk in contactcenters gebruikt.
Vestigingen
Hoofdvestiging: Minneapolis, VS
In de Benelux is een ondersteunend team aanwezig
Omvang
650 FTE. Calabrio heeft locale experts, die klanten ondersteunen om het meeste uit de tooling te halen.