Ter ondersteuning van haar bedrijfsprocessen koos online veilinghuis TBAuctions voor Freshservice als ITSM-oplossing. Ruim twee jaar na de implementatie maakt het bedrijf de balans op. De ITSM-afdeling van het veilinghuis heeft de efficiency … Lees verder
Onderzoek door Freshworks: 72% van alle Nederlandse marketing- en salesafdelingen werken langs elkaar heen
Data-silo’s en een gebrek aan onderlinge afstemming zitten een 360-graden klantenoverzicht en uitmuntende klantenservice in de weg Volgens de ‘Mark & Sally’-enquête in opdracht van Freshworks Inc. onder 1.200 sales- en marketingprofessionals, … Lees verder
2Grips en Freshworks werken samen aan innovatief IT-service management
2Grips, leverancier van service management diensten, heeft Freshservice van Freshworks gekozen als extra service management oplossing in hun portfolio. Het kersverse partnership tussen Freshworks en 2Grips zorgt ervoor dat middelgrote bedrijven in … Lees verder
Nederland bezuinigt op klantenservice
Volgens The New CX Mandate, een wereldwijd onderzoek onder 1500 senior klantenservicemanagers is Nederland het enige onderzochte Europese land waar de budgetten voor klantenservice het afgelopen jaar afnamen. Onderzoek door Censuswide in opdracht van … Lees verder
Groei Freshworks in Nederland zet door in 2020
Freshworks Inc., aanbieder van customer engagement-software, heeft het eerste halfjaar van 2020 haar positie in de Nederlandse markt verder versterkt. De klantenkring groeide met ruim tweehonderd nieuwe klanten, het lokale team in het Utrechtse … Lees verder
Freshworks en TKC digital bieden samen optimale customer engagement
TKC digital, expert op het gebied van kennismanagement, kondigt vandaag een partnership aan met Freshworks, het innovatieve customer engagement softwarebedrijf. Met deze samenwerking bieden Freshworks en TKC digital bedrijven in de Benelux … Lees verder
Freshworks neemt Flint over om intelligente automatisering voor IT-teams te versterken
Freshworks Inc., het softwarebedrijf voor klantenbetrokkenheid, heeft de overname van Flint afgerond, een toonaangevend IT-orkestratie- en cloud managementplatform, om de mogelijkheden van Freshservice op het gebied van IT-servicemanagement (ITSM) en … Lees verder
Nederlanders schelden erop los (tegen chatbots)
Volgens onderzoek onder de belangrijkste beslissers bij Europese bedrijven bevat 83% van de klantenservice-interacties via een chatbot, scheldwoorden of een andere vorm van beledigend taalgebruik. Onderzoek door Opinion Matters in opdracht van … Lees verder
Freshworks introduceert Freshworks CRM voor snellere deals en klanten voor het leven
Freshworks, het innovatieve customer en employee engagement bedrijf, introduceert Freshworks CRM. Freshworks CRM is een nieuwe, hypermoderne en vernieuwende out-of-the-box CRM-oplossing, die zorgt voor een optimale klantervaring en winstgevende … Lees verder
Loods 5 maakt efficiëntieslag op customer care-afdeling met Freshworks
Loods 5 heeft Freshworks geselecteerd als centraal platform voor de afdeling customer care. De bekende woonwinkel zocht een gebruiksvriendelijke oplossing om processen te stroomlijnen en administratieve en repeterende taken te verminderen. In … Lees verder