Metier Customer Service Academy
Metier Customer Service Academy: Online x Klassikaal = Een klasse apart!
Hoog verloop van medewerkers, ingedutte agents, dure en inefficiënte trainingen… dat kan beter!
Speciaal voor contact centers heeft Metier Customer Service Academy een opleidingsstrategie ontwikke...
Meer informatie »
Hoog verloop van medewerkers, ingedutte agents, dure en inefficiënte trainingen… dat kan beter!
Speciaal voor contact centers heeft Metier Customer Service Academy een opleidingsstrategie ontwikke...
MindMatters
MindMatters is een gespecialiseerd Nederlands bedrijf dat zich richt op het verbeteren van de communicatie tussen organisaties en hun klanten. MindMatters ondersteunt al ruim 15 jaar ondernemingen in de financiële dienstverlening, media, overheid en fondsenwerving. Dit doen we met advies, softwaret...
Meer informatie »
Morgenwerk
Morgenwerk heeft een jarenlange aantoonbare ervaring als het gaat om werven, selecteren en trainen van commerciële telefonische medewerkers voor facilitaire- en inhouse callcenters of internal sales afdelingen. Wij bieden tevens de mogelijkheid om kleine groepen "inside sales agents" te laten instr...
Meer informatie »
Morphis
Morphis ontwikkelt en implementeert de customer engagement management software ProcessRunner waarmee klantverwachtingen écht worden overtroffen. ProcessRunner zorgt voor een maximaal positieve klantbeleving tegen minimale inspanningen voor zowel medewerkers als klanten.
Proce...
Meer informatie »
Proce...
Netino
Netino is een ondernemende expert in digitaal klantcontact. We combineren de uitgebreide kennis en internationale ervaring van ons moederbedrijf Webhelp met een frisse can-do mentaliteit, een sterke business-sense en een grote passie voor digitale vernieuwing. Onze consultants helpen je om je digita...
Meer informatie »
NewCo Communications
NewCo Communications is marktleider in de Benelux op het vlak van meertalige, near-en offshore Business Process Outsourcing (BPO). Vanuit onze operationele sites in Barcelona, Valencia en Casablanca verlenen we contact center diensten voor o.a. onze Belgische en Nederlandse klanten, en dit voor zowe...
Meer informatie »
novomind
novomind ontwikkelt intelligente oplossingen voor klantendiensten en e-commerce sinds 1999.
novomind iAGENT is een innovatieve customer service software voor optimaal multi-channel management. Dit zijn een aantal van de modules:
Meer informatie »
novomind iAGENT is een innovatieve customer service software voor optimaal multi-channel management. Dit zijn een aantal van de modules:
- Mail: professioneel mail management v...
OBI4wan
OBI4wan biedt een gebruiksvriendelijke tool voor online- en offline media monitoring, webcare, data-analyse, social analytics en content publishing.
Met OBI4wan heb je altijd en overal een volledig en nauwkeurig overzicht van miljoenen (inter)nationale berichten, dialogen en trends voor...
Meer informatie »
Met OBI4wan heb je altijd en overal een volledig en nauwkeurig overzicht van miljoenen (inter)nationale berichten, dialogen en trends voor...
Ocaro
Wij zijn er om jou te helpen met het realiseren van klantcontact dat beter, leuker en mooier is.
Dat doen we met online en klassikale trainingen in vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling voor medewerkers en teamleiders. Voor het versterken van coachvaardigheden bieden wij de leergang W...
Meer informatie »
Dat doen we met online en klassikale trainingen in vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling voor medewerkers en teamleiders. Voor het versterken van coachvaardigheden bieden wij de leergang W...
Odigo
Odigo provides Contact Centre as a Service (CCaaS) solutions that facilitate communication between large organisations and individuals using a global omnichannel management platform. Odigo enables brands to connect through the crucial human element of interaction, while taking full advantage of the ...
Meer informatie »