Terwijl het Coronavirus zich over de wereld verspreid en wetenschappers hard op zoek zijn naar een vaccin, vragen veel CEO’s zichzelf af hoe ze hun eigen organisatie moeten veranderen.Allereerst om de bedrijfscontinuïteit op korte termijn te borgen … Lees verder
ROI verhogen in de energiesector door middel van next level CX
Met de komst van smart cities, smart buildings en slimme meters bij de mensen thuis wordt de consument actief betrokken in het speelveld van de energieleverancier. Veel bedrijven maar ook consumenten zoeken steeds meer naar een “groene” oplossing … Lees verder
De kracht van een goede customer service ligt in het vinden van de balans tussen ‘’Human Touch’’ en ‘’High Tech’’
Hoe de menselijke interactie in customer service een onderscheidend effect heeft. In de afgelopen jaren hebben dankzij technologische ontwikkelingen veel innovaties plaatsgevonden in de manier waarop customer service wordt uitgevoerd. Chatbots en … Lees verder
Collective Memory – AI in klantcontact
Samsung, Teleperformance en Building Blocks lanceren innovatieve customer care-oplossing Schiphol, 4 november 2019 – Samsung, Teleperformance en Building Blocks ontwikkelen samen een innovatieve service-oplossing: Collective Memory. De … Lees verder
Enorme Groei E-Commerce brengt opportunities Klantcontact
De afgelopen vijftien jaar stond e-commerce in het teken van groei en ‘volwassenwording’ ofwel operational en service excellence. Bestellen, betalen en bezorgen is allemaal gemakkelijker en sneller gemaakt. Wie nu vooruitkijkt, ziet dat de sector … Lees verder
Goede klantenservice leidt tot een hogere NPS: ziet jouw bedrijf het belang al in?
Concurreren tot je een ons weegt: zijn er nog wel opties over? De net promotor score (NPS) klinkt je vast bekend in de oren. Het is simpel gezegd een score die wordt verbonden aan de tevredenheid van jouw klanten. Dit biedt enorm veel inzicht in … Lees verder
Deze valkuilen moet je vermijden bij conversational commerce.
Door Kevin de Vries, Marketing manager bij Teleperformance Bij iedere innovatie zie je dat bedrijven er massaal mee aan de slag gaan, omdat dit het antwoord op alle problemen belooft te zijn. De valkuil daarbij is dat organisaties vaak innoveren … Lees verder
4 tips om te starten met Conversational Commerce
Aan de nieuwe mogelijkheden van voice kleeft voor veel mensen een nadeel: worden we niet overgenomen door robots in de toekomst? Daar hoeven we voorlopig nog niet bang voor te zijn. De robot vervangt de mens niet, maar moet gezien worden als … Lees verder
Slechte klantenservice kost (E)-Retailers miljarden aan omzet
Welke acties moet jouw bedrijf nemen om de klantervaring te verbeteren? Laten we beginnen met de huidige trends op het gebied van klantenservice? Gemak, effectiviteit en emotie worden geïdentificeerd als dé drijfveren voor een succesvolle … Lees verder
Verbeterd klantcontact door Speech Analytics
Speech Analytics is een technologie die de efficiëntie van het klantcontact aanzienlijk verhoogt. Het systeem kan onder andere zichzelf verbeteren door middel van self-learning. Self-learning betekent dat het systeem zelf patronen ziet in data die … Lees verder