PLANR. Snel en efficiënt afspraken inplannen in een centrale agenda. Dat is voor veel contactcenters een uitdaging, omdat meerdere medewerkers met vaak andere rechten samen in één agenda moeten werken. PLANR is een overzichtelijke … Lees verder
- 3Fiftynine
- Europalaan 22
- 5332 BC ‘s-Hertogenbosch
- Neem contact op:
- Randy Drielinger
- E. randy.drielinger@3fiftynine.nl
- W. http://3fiftynine.nl/
3Fiftynine is expert op het gebied van oplossingen voor contactcenters. Onze medewerkers zijn afkomstig uit verschillende marktsegmenten. Seniors op hun eigen vakgebied. Zij vullen elkaar perfect aan en daardoor is 3Fiftynine breed inzetbaar. Voor projectmanagement, implementatie van projecten, migratie naar nieuwe versies en effectieve inrichting van contactcenters hebben wij de kennis in huis.
Deze gedegen kennis van de technologie stelt ons in staat om op maat gemaakte functionaliteiten te ontwikkelen. Denk hierbij aan integraties met third-party oplossingen (CRM, social en ticketing), specifieke routeringen en rapportages. Ook kunnen wij ondersteuning bieden bij het opleiden van medewerkers.
De focus bij 3Fiftynine ligt op de klant. Wij begrijpen dat deze een professionele partner zoekt die waarde toevoegt en dezelfde taal spreekt. Graag komen we langs om snel te schakelen en zo samen tot de beste oplossing te komen. Wij maken complexe uitdagingen simpel en behapbaar.
Deze gedegen kennis van de technologie stelt ons in staat om op maat gemaakte functionaliteiten te ontwikkelen. Denk hierbij aan integraties met third-party oplossingen (CRM, social en ticketing), specifieke routeringen en rapportages. Ook kunnen wij ondersteuning bieden bij het opleiden van medewerkers.
De focus bij 3Fiftynine ligt op de klant. Wij begrijpen dat deze een professionele partner zoekt die waarde toevoegt en dezelfde taal spreekt. Graag komen we langs om snel te schakelen en zo samen tot de beste oplossing te komen. Wij maken complexe uitdagingen simpel en behapbaar.