Gisteravond heeft VANAD Group-oprichter Ad Nederlof (75) de Lifetime Achievement Award uitgereikt gekregen tijdens de Computable Awards, ook wel “de Oscars van de ICT-wereld” genoemd. De redactie van Computable heeft deze bijzondere onderscheiding … Lees verder
Het verschil maken tijdens de sollicitatie
VANAD Engage is een ondernemende organisatie met verschillende klantenservice projecten. Voor onze mensen betekent dit dat zij mensen vooruit helpen door het echte gesprek aan te gaan. Daarbij vinden we het natuurlijk belangrijk dat iedereen doet wat … Lees verder
Meer waarde uit je klantcontact halen
Al decennialang hebben consumenten contact met bedrijven op allerlei manieren maar de maatstaf van de klant verandert continu. Het wordt daardoor steeds belangrijker om die match te maken. Door de toename aan kanalen en digitale ‘touchpoints’ is het … Lees verder
AanZet: op weg naar een baan in klantcontact
Voor wie wil, liggen er kansen in klantcontact. Dat geldt zowel voor werkgevers die naarstig op zoek zijn naar agents die wat langer dan drie maanden aan boord blijven, als ook voor mensen die moeite hebben om een baan te vinden. Eén van de … Lees verder
Happy People, Happy Customers!
Dat de toekomst digitaal is, staat als een paal boven water. Tegelijkertijd is de vraag naar persoonlijk contact groter dan ooit en worden de verwachtingen van consumenten steeds hoger. Direct een antwoord, vandaag besteld morgen of zelfs vandaag in … Lees verder
WFM en Traffic: wat is het eigenlijk?
In het WFM team bij VANAD Engage zorg je ervoor dat het juiste aantal mensen op het juiste moment worden ingezet om een voorspelde werkdruk aan klantcontacten binnen gestelde KPI’s af te kunnen handelen. Maar hoe leg je dat uit op een verjaardag? … Lees verder
Coaching met Conversational Intelligence
Bij VANAD Engage creëren we inzichten met Conversational intelligence. Met het artikel ‘Voorkomen, automatiseren en efficiënter maken van klantcontact’ vertelden we hoe je alles uit klantcontact kunt halen. Hoe het verbeteren van het proces en de … Lees verder
Jezelf zijn bij Engage
Lekker jezelf zijn. Het klinkt fijn. De vraag is alleen of het op werk ook handig is. Je wilt immers niet dat je leidinggevende en collega’s een raar beeld van je krijgen. Maar niets van jezelf laten zien, is ook weer niet de bedoeling. Bij VANAD … Lees verder
“Klantcontact is breed; er zit een stukje psychologie achter en dat is interessant.”
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma mét het KSF branche … Lees verder
Hieperdepiep Hoera, VANAD Engage is jarig!
15 juli 2005, de dag dat door Arnoud Munneke en Arthur Nederlof samen met Ad Nederlof de basis werd gelegd voor het huidige VANAD Engage, onderdeel van de VANAD Group. Er is in 17 jaar enorm veel veranderd. Van 26 mensen in IJsselstein naar een … Lees verder