Contactcenters zijn de afgelopen jaren drastisch veranderd door de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI). AI-technologieën maken machines en computers slimmer en worden daarom steeds vaker ingezet om de efficiëntie te verhogen, kosten te … Lees verder
Zo ontzorgen wij jou tijdens de herfstdrukte!
De herfst brengt niet alleen prachtige kleuren en frisse temperaturen met zich mee, maar ook extra drukte door wateroverlast, lekkages en kapotte verwarmingen, waardoor je storingslijn al snel roodgloeiend staat. Bij DIRECT Klantcontact weten we als … Lees verder
Kleine aanpassingen, grote impact. Hoe doe je dat?
Egbert Jan van Bel presenteert zijn nieuwste boek ‘Steentje in je schoen’ en laat zien hoe kleine aanpassingen in je dagelijkse werk kunnen leiden tot grote verbeteringen. In deze clinic bij Beeckestijn Business School, ingestoken als interactieve … Lees verder
Kennis delen met chatbots: mens en AI slaan de handen ineen
De komst van AI en chatbots gaat de klantenservicewereld compleet veranderen. AI-chatbots weten precies wat je klant nodig heeft en beantwoorden vragen in één keer goed. Maar om dit te doen hebben ze wel de juiste informatie nodig. Het is daarom … Lees verder
ViPcom en Zoom bundelen krachten voor versterking UC- en CX-portfolio
Toonaangevende expert in klantcontactoplossingen ViPcom is een samenwerking gestart met Zoom, wereldwijd een koploper op het gebied van videocommunicatie. Met deze samenwerking breidt ViPcom zijn portfolio verder uit op het gebied van Unified … Lees verder
Remote werken: de toekomst van de klantenservice
Het werken op afstand is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Ook op klantenservice afdelingen. Steeds meer agents werken vanuit huis, wat zowel bedrijven als werknemers ten goede komt. Wat zijn hiervan de voordelen en welke uitdagingen moeten … Lees verder
Stap voor stap naar maximale efficiëntie in klantcontact
Heb jij ook weleens het gevoel dat het klantcontact van jouw organisatie beter zou kunnen? Dat jouw team nog te veel tijd kwijt is aan het beantwoorden van relatief eenvoudige klantvragen, het zoeken naar de juiste informatie of het invoeren van … Lees verder
Who’s a Leader in CCaaS? Get the full breakdown
Trusted by experts. Powered by results. Genesys named a Leader for the 10th consecutive year The latest Gartner® Magic Quadrant ™ report is here, and the report shows that Genesys continues to be named a Leader in the Contact Centre as a Service … Lees verder
Skills sessie: De skills in digital, data en AI die je nodig hebt als professional
Op 29 november organiseert Beeckestijn Business School een skills sessie in Leusden. Laat je inspireren over digital, data & AI skills. De digitalisering van de klantreis evolueert in hoog tempo en heeft een merkbare invloed op onze dagelijkse … Lees verder
De evolutie van SEO en Search door AI en Social Search
In deze online clinic van Beeckestijn Business School legt SEO-expert Etienne Donicie in anderhalf uur uit hoe de opkomst van AI en het veranderende zoekgedrag – vooral onder jongeren – jouw SEO-strategie beïnvloedt. Wat wordt er … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 161
- Volgende »