Toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor klantcontact Content Guru heeft nieuwe functionaliteit aangekondigd voor zijn geavanceerde oplossing voor workforce management storm® WFMTM, bedoeld om organisaties de nalevingsniveaus van hun … Lees verder
Content Guru breidt zijn enquêtetool uit naar meer kanalen
De grootste aanbieder van cloudcommunicatie voor klantcontact in Europa Content Guru heeft aangekondigd dat het de beschikbaarheid van storm® ASK™, de krachtige enquêtetool van het bedrijf, uitbreidt naar een aantal extra kanalen. storm ASK is een … Lees verder
Content Guru stelt medewerkers klantcontact in staat om storm®-oplossingen te gebruiken vanaf mobiele apparaten
Content Guru, leverancier van cloudcommunicatietechnologie, heeft een nieuwe service geïntroduceerd voor contactcentermedewerkers. Vanaf nu kunnen zij flexibel werken op het storm® Contact Centre-as-a-Service (CCaaS)-platform vanaf hun smartphones, … Lees verder
Whitepaper: Full Stack CCaaS: Complete CX uit één hand
Het leveren van de beste CX is nog nooit zo belangrijk geweest. In het nieuwe digitale landschap is de klantervaring (CX) cruciaal als je je wilt onderscheiden van de concurrentie. Het leveren van een goede CX is echter geen eenvoudige taak. De … Lees verder
Content Guru voegt Instagram toe aan de lijst van integratiemogelijkheden
Content Guru, de toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor het verbeteren van de customer experience, heeft aangekondigd de social media die door het platform storm® ondersteunt verder uit te breiden. Met de nieuwste upgrades is het voor … Lees verder
Content Guru brengt met nieuw pakket de kracht van storm® naar kleinere contactcenters
Content Guru, de toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor klantcontact, heeft de lancering aangekondigd van storm® LITE™, een nieuw eenvoudig functiepakket waarmee midden- en kleinbedrijf op een rendabele manier de overstap naar de cloud … Lees verder
Dit zijn de 5 trends in klantcontact voor 2022
De ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. Nieuwe technieken volgen elkaar in rap tempo op en met de veranderingen in de markt (Corona en personeelstekorten zijn maar enkele hiervan) wordt het werken in klantcontact niet … Lees verder
Content Guru uitgeroepen tot ‘Exemplary Vendor’ in de 2022
San Jose CA, VS / Tokio, Japan / Bracknell, VK – Content Guru, wereldwijde innovator in cloud contactcenter technologie, is door brancheanalist Ventana Research uitgeroepen tot een ‘Exemplary Vendor’ in zijn 2022 Value Index voor Agent … Lees verder
Content Guru lanceert nieuwe dienst voor geautomatiseerde provisioning
Content Guru, marktleider op het gebied van cloudoplossingen voor klantcontact, lanceert vandaag storm® SCIM (System for Cross-domain Identity Management). storm® SCIM is een nieuwe dienst voor grote organisaties die de provisioning moet stroomlijnen … Lees verder
Online Kennisevent 25 november ‘Hoe kan AI uw klantcontact helpen?’
Meld je aan voor het Online Kennisevent over AI en klantcontact en ontdek de nieuwste technieken voor de beste klantervaring. Meld je hier aan! Tijdens dit Online Kennisevent vertellen Marelle van Beerschoten, Randall van Poelvoorde en Sam … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 12
- Volgende »