Content Guru, Europa's toonaangevende leverancier van cloud contact centrer en customer experience (CX) services, heeft deze zomer een nieuwe ontwikkelhub geopend in Porto, Portugal. De uitbreiding komt voort uit de toename van het aantal klanten … Lees verder
Content Guru verbetert spraakkanaal voor optimale klantbeleving
Content Guru, leverancier van cloud contactcenter oplossingen, heeft aangekondigd de nieuwe functies van zijn populaire on-demand video- en file-sharing tool, storm® LINK™, uit te breiden. De nieuwe functies, waaronder het delen van locaties, … Lees verder
Content Guru is ‘Strong Performer’ volgens het Forrester CCaaS report 2023
Content Guru heeft vandaag aangekondigd dat het toonaangevende analistenbureau Forrester het heeft opgenomen in The Forrester Wave™: Contact Center as a Service, Q1 2023. Het rapport erkend Content Guru en zijn storm® CONTACT™-oplossing als … Lees verder
Content Guru breidt conversational AI mogelijkheden uit voor digitale kanalen
Content Guru, leverancier van cloud contactcenter technologie, heeft vandaag nieuwe AI-functies aangekondigd binnen de storm® Machine Agent® intelligente automatiseringssuite. Content Guru is nu in staat om gebruikers van de storm-services snelle … Lees verder
Meld je aan voor het Kennisevent Klantcontact op 6 oktober!
Datum: donderdag 6 oktober 2022 Tijd: 12.00 – 17.30 uur Locatie: Luchtvaartmuseum Aviodrome, Lelystad Meld je hier aan! 67% van de Nederlandse bedrijven beschouwt het … Lees verder
Content Guru voegt nieuwe functionaliteit voor personeelsbeheer toe om prestaties van medewerkers te verbeteren
Toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor klantcontact Content Guru heeft nieuwe functionaliteit aangekondigd voor zijn geavanceerde oplossing voor workforce management storm® WFMTM, bedoeld om organisaties de nalevingsniveaus van hun … Lees verder
Content Guru breidt zijn enquêtetool uit naar meer kanalen
De grootste aanbieder van cloudcommunicatie voor klantcontact in Europa Content Guru heeft aangekondigd dat het de beschikbaarheid van storm® ASK™, de krachtige enquêtetool van het bedrijf, uitbreidt naar een aantal extra kanalen. storm ASK is een … Lees verder
Content Guru stelt medewerkers klantcontact in staat om storm®-oplossingen te gebruiken vanaf mobiele apparaten
Content Guru, leverancier van cloudcommunicatietechnologie, heeft een nieuwe service geïntroduceerd voor contactcentermedewerkers. Vanaf nu kunnen zij flexibel werken op het storm® Contact Centre-as-a-Service (CCaaS)-platform vanaf hun smartphones, … Lees verder
Whitepaper: Full Stack CCaaS: Complete CX uit één hand
Het leveren van de beste CX is nog nooit zo belangrijk geweest. In het nieuwe digitale landschap is de klantervaring (CX) cruciaal als je je wilt onderscheiden van de concurrentie. Het leveren van een goede CX is echter geen eenvoudige taak. De … Lees verder
Content Guru voegt Instagram toe aan de lijst van integratiemogelijkheden
Content Guru, de toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor het verbeteren van de customer experience, heeft aangekondigd de social media die door het platform storm® ondersteunt verder uit te breiden. Met de nieuwste upgrades is het voor … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 13
- Volgende »