Samsung, Teleperformance en Building Blocks lanceren innovatieve customer care-oplossing Schiphol, 4 november 2019 – Samsung, Teleperformance en Building Blocks ontwikkelen samen een innovatieve service-oplossing: Collective Memory. De … Lees verder
Gratis kennisevent: Blink uit in Klantinteractie
De essentie van klantcontact: het inspelen op de wensen en behoeften van klanten. Of iemand nou kampt met een vraag, een klacht of een willekeurige opmerking, als klantcontact expert probeer je altijd tegemoet te komen met de juiste oplossing. … Lees verder
‘AI krijgt komende jaren steeds grotere rol in klantenservice’
Technologie lijkt meer en meer de slimme motor van de toekomstige klantbeleving te worden: uit een wereldwijd onderzoek onder 4.000 bedrijven en overheidsorganisaties uit 36 landen blijkt dat in 2030 naar verwachting 67% van alle interacties tussen … Lees verder
Hoe ziet klantgericht ondernemen er in 2020 uit?
Digitalisatie staat bij veel organisaties hoog op de agenda, zo ook bij VANAD. Bij de digitale transformatie is niet de techniek ons uitgangspunt, maar juist de klant. De techniek is een middel die het mogelijk maakt de klant beter en efficiënter te … Lees verder
Codelogic voor de 7 keer op rij FD Gazellen
Beverwijk, 24 oktober 2019 – Al 16 jaar organiseert Het Financieele Dagblad de FD Gazellen: dé awards voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland. En al 7 jaar op rij is Codelogic één van de FD Gazellen. Zo ook in 2019 is Codelogic één van … Lees verder
EMPOWER YOUR BUSINESS IDENTITY – CREATE PERSONALIZED HEADSETS
"Time to turn boring equipment into a masterpiece, matching your office interior" - www.axtelheadsets.nl ENGAGE WITH COLORS Over the years, we’ve learned that seemingly subtle changes in the work environment can have a huge impact. A friendly … Lees verder
1 Miljoen formulieren verwerken met 150 extra medewerkers in 1 maand tijd
Tik tik tik...het is stil bij Alembo Suriname op de afdeling gegevensverwerking. Opperste concentratie is verrijst om het oktoberproject tot een succes te brengen. Meer dan 150 medewerkers zijn extra geworven om binnen een maand tijd, 1 miljoen … Lees verder
Manage optimaal je reputatie, ook in tijden van crisis
Beeckestijn Business School ontwikkelt nieuwe 2-daagse training: Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie. Iets voor jou? Door social media en digitale media is het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dit kan … Lees verder
Flexibel (thuis)werken positief voor werkgever en werknemer
Gert (55) heeft een enorme passie voor circuitrijden, dus besloot hij jaren geleden om werk te maken van zijn hobby als rij-instructeur op het circuit. Doordat de autosport seizoensgebonden is, besloot Gert meer vastigheid te zoeken in ander werk. … Lees verder
Spreadsheets om je mensen in te plannen? Dat kan makkelijker!
Excellente klantenservice helpt je om je te onderscheiden van de concurrentie. Steeds vaker kiezen klanten bedrijven en producten op basis van het niveau van klantenservice dat ze krijgen. Maak je van klantenservice een prioriteit in jouw … Lees verder