Wat betekent dat eigenlijk? Is dat je homepagina aanpassen aan het specifieke profiel van je bezoeker?Is dat alle content, uitingen, visuals, video’s voor die ene persoon specifiek maken? Betekent het dat je 38 versies van elk artikel moet maken om … Lees verder
Een dubbele rughernia, maar thuiszitten doet Roos niet
Werken in de klantenservice: je moet het maar in je hebben, zoals onze collega Roos. In de vijf jaar dat ze bij ons werkt op de klantenservice bij de Bijenkorf heeft ze twee jaar op rij de titel ‘NPS-topper van het jaar’ in de wacht gesleept. Wat ook … Lees verder
CallPro integratie met Facebook ads
Call centers werken steeds vaker samen met leadgeneratie partijen voor het aanleveren van leads. Ook voor opdrachtgevers gaat het aanleveren van leads steeds vaker niet meer alleen met een Excel file, maar ook via actieve kanalen via internet. Met … Lees verder
AR & VR: VAN HYPE TOT WAARDECREATIE
8 november 2019 door Beeckestijn Business School AR en VR, volgens Google de grote revolutie na de invoering van de mobiele telefoon, maar wat kan je ermee? Hoe kan je het inzetten voor jouw bedrijf? Op vrijdag 29 november 2019 organiseert … Lees verder
Hoe vindt je klant de juiste content?
Weet je waar klanten blij van worden? Als ze snel een betrouwbaar antwoord op een vraag krijgen. De ingrediënten hiervoor zijn simpel: Denk vanuit de klantGebruik vindbare contentBetrouwbaar geschreven contentBruikbaar geschreven contentKundige … Lees verder
Sociaal ondernemen maakt impact
Klantenservicemedewerker is net als vorig jaar de meest gevraagde functie in Nederland. In de eerste helft van 2019 zijn er ruim 28.000 vacatures geplaatst voor medewerker klantenservice, zo blijkt uit onderzoek van de Intelligence Group. Om de … Lees verder
Codelogic één van de meest succesvolle Nederlandse software ondernemingen
Beverwijk, 11 november 2019 – Main Capital Partners organiseerde dit jaar voor het achtste jaar op rij de Main Software 50, de toonaangevende lijst van de 50 meest succesvolle Nederlandse software … Lees verder
De kracht van een goede customer service ligt in het vinden van de balans tussen ‘’Human Touch’’ en ‘’High Tech’’
Hoe de menselijke interactie in customer service een onderscheidend effect heeft. In de afgelopen jaren hebben dankzij technologische ontwikkelingen veel innovaties plaatsgevonden in de manier waarop customer service wordt uitgevoerd. Chatbots en … Lees verder
(wel)kom bij de club!
Ken je de Facebook-pagina Customer & Co al? Dit is de online community voor klantcontactmedewerkers, in het leven geroepen door de Klantenservice Federatie (KSF) om kennis en ervaringen te delen. De besloten groep voor professionals die zich … Lees verder
Techniek inzetten voor een balans in operationele efficiëntie en het belang van de klant
Steeds meer klanten stellen hun vraag aan organisaties via google, mobile, chatbots en online. Daarmee verschuift de aandacht naar digitale kanalen, maar hoe speel je daar nu echt op in als organisatie? Klanten verwachten steeds meer en de vaak toch … Lees verder