Genesys Engage on Microsoft Azure is een nieuw betrouwbaar en veilig cloudaanbod voor een gemakkelijke transitie naar de cloud voor grote ondernemingen Microsoft Corp. en Genesys hebben hun partnership uitgebreid en bieden daarmee voor … Lees verder
In 3 stappen naar een effectieve CX-aanpak
Zoals Joost van Ham, expert klantbeleving (lees: vakidioot), eerder deelde in het artikel Ultieme CX? Dit inzicht heb je nodig, is CX geen doel, maar een resultaat. “CX wordt vaak als doel gezien, zoals CX verbeteren of verhogen. Waar CX echt om … Lees verder
Content as a Service!
Ben je op zoek naar hulp bij het herinrichten van je kennisbank? Of zoek je tijdelijke versterking van je contentteam of kennisbeheerteam? TKC coacht en begeleidt bij het schrijven van content. Zo helpen onze professionele service contentspecialisten … Lees verder
Genesys introduceert ‘Experience as a Service’ voor echte personalisatie
Genesys®, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, verandert de naam van het software-as-a-service aanbod van PureCloud naar Genesys Cloud. Deze verandering past bij de ontwikkeling van het … Lees verder
ULTIEME CX? DIT INZICHT HEB JE NODIG
Customer Experience (CX), digitale transformatie en disruptie zijn veelbesproken termen die vaak met elkaar in verband worden gebracht. Maar wat kun of moet je hier nu concreet mee? Joost van Ham, liefhebber en expert in klantbeleving, deelt de meest … Lees verder
Frontline Solutions gaat voor ‘the perfect journey’
Frontline, de leverancier van klantcontact oplossingen, gaat verder onder de nieuwe naam Frontline Solutions. Die nieuwe naam markeert een strategiewijziging: het bedrijf wil zich positioneren als solutions provider. Dat is zeg maar de … Lees verder
Welkom in 2020! Durf jij de uitdaging aan?
Onze partners wel! Vanuit partnership werken wij samen met bedrijven aan een future proof customer service organisatie. Wat typeert onze partners? Durven, kunnen en willen veranderen als organisatie Innoveren op gebied van technologie én … Lees verder
Looking back: feeling proud
VANAD Group staat op de 5e plek in de top 17 facilitaire contactcenters in Nederland. "Daar zijn we trots op!" is de eerste reactie van Yvonne de Keijzer, general manager VANAD Engage, "Deze plek past bij ons missie en visie: Dagelijks het verschil … Lees verder
ROI verhogen in de energiesector door middel van next level CX
Met de komst van smart cities, smart buildings en slimme meters bij de mensen thuis wordt de consument actief betrokken in het speelveld van de energieleverancier. Veel bedrijven maar ook consumenten zoeken steeds meer naar een “groene” oplossing … Lees verder
PERSBERICHT: Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions
Vianen, 10 december 2019 – Frontline, leverancier van klantgerichte en innovatieve klantcontactoplossingen, gaat met ingang van vandaag verder onder de nieuwe naam Frontline Solutions. De nieuwe naam markeert een strategiewijziging. Frontline werd … Lees verder