De verwachting van klanten en hun voorkeuren veranderen.Hoe goed ben jij daarvan op de hoogte en hoe speel jij daar op in? Hoe zorg jij bijvoorbeeld dat je onderscheidend bent in service? Wat ons betreft vraagt dat eerst om de positionering van een … Lees verder
Enghouse-video: efficiënte communicatie ondanks ziektes of slecht weer
Tijdens de koude wintermaanden hebben bedrijven vaak te kampen met personeelsuitval door de weersomstandigheden en ziekte. Dankzij de door Enghouse ontwikkelde oplossing voor videosamenwerking hoeft dit het teamwork, de service aan klanten en het … Lees verder
Pegamento en Cloud Contact klaar voor nieuw decennium in innovatief klantcontact
Pegamento en Cloud Contact zetten de volgende stap als voortdurende vernieuwers in klantcontact en aanjagers van meer tevreden klanten en medewerkers bij organisaties en bedrijven. Dat doen zij met een … Lees verder
Bezoekersparkeren Den Haag met selfservice via spraakherkenning.
Het aan- en afmelden van het bezoekersparkeren is veranderd in Den Haag. De bezoekerspas is niet meer nodig. Daarvoor in de plaats kunnen vergunninghouders bezoekers aan en afmelden via internet of met de telefoon en spraakherkenning van … Lees verder
Retourstromen; niet sexy, wel noodzakelijk
Marges op uw verkopen zijn minimaal. Klanten zijn gewend om meer te bestellen dan nodig is, uit te proberen en veel terug te sturen. Aan de ene kant goed, dit maakt de besteldrempel laag. Aan de andere kant zorgt dit voor veel retourstromen die niet … Lees verder
Breakfast event: Messaging
novomind en XQTING, in samenwerking met Customer Contact, nodigen u graag uit voor het volgende event: Messaging breakfast25 maart, 08.00 - 10.30Technopolis - Mechelen “messaging” is momenteel héél populair.Ontdek hoe u de WhatsApp Business … Lees verder
Drukwerkdeal.nl kiest voor Verint Monet om medewerkers optimaal te roosteren
Eenvoudig plannen van medewerkers en verhogen van servicelevels DEVENTER, 18 februari 2020 – Drukwerkdeal.nl, dé grootste online drukkerij van Nederland en België, gaat gebruik maken van Verint Monet als Workforce … Lees verder
Gratis kennisevent: Blink uit in een efficiënt klantproces
Hoe richt je als ondernemer klantprocessen nu zó in, dat het zowel voor de klant als de organisatie en medewerkers makkelijker wordt? Waar kan er op bij worden gestuurd en waar zijn verbeteringen door te voeren? Klantcontactprocessen inrichten … Lees verder
Calway bestaat 25 jaar
Dit jaar bestaat Calway alweer 25 jaar; een hele prestatie! In deze periode is niet alleen ons bedrijf gegroeid, maar ook ons voornaamste product CallPro. Wat begon als een eenvoudige telemarketing tool voor outbound bellen is uitgegroeid tot een … Lees verder
Je klantenservice als databron!
Wat doe je als er te weinig betrokkenheid is vanuit de business ten opzichte van de klantenservice? Stel: Accountmanager A is trots op de salesprestaties van zijn leverancier, maar weet hij ook hoeveel klantcontact hierover binnenkomt? En … Lees verder