Callcenters proberen hun middelen altijd zo efficiënt mogelijk in te zetten. Doelen waar zij naar streven zijn bijvoorbeeld het snel afhandelen van een telefoongesprek en een zo hoog mogelijke conversie behalen. Steam-connect en Salesdock hebben de … Lees verder
Naarmate de spraakherkenning beter wordt, groeit de vraag naar volledig gesproken chatbots.
Chatbot-software die op een geschreven zin als invoer een antwoord formuleert, leent zich uitstekend voor een AI-benadering. Echter, de meeste huidige chatbots gebruiken door mensen opgestelde regels om “iets” met de invoer te doen. Bijvoorbeeld als … Lees verder
Zet kennismanagement op de kaart!
Zichtbaarheid van kennismanagement binnen je organisatieMerk je dat het lastig is om kennismanagement (KM) op de kaart te zetten binnen de organisatie? Je kan dit veranderen! We geven je een paar tips om hier vast mee aan de slag te gaan: Missie … Lees verder
Spraaktechnologie made in Twente
Afgelopen vrijdag namen we bij Telecats feestelijk afscheid van 3 Toppers. Wim Luimes, Martin Spitholt en Jan Willem Mulder. Mannen, namens alle medewerkers, klanten en relaties hartelijk dank voor 27 jaar spraakmakend ondernemen met … Lees verder
Click-to-call: minimale moeite, maximaal effect
Hoe kun je de hoeveelheid klantenservice gesprekken verminderen? En daarnaast de kwaliteit van de gesprekken verhogen? Met Click-to-call. Hiermee kunnen klanten direct vanaf de website, app of nieuwsbrief bellen met jouw klantenservice. Niet alleen … Lees verder
And the winner is…
18 januari 2020 stond het VANAD Gala in het teken van golden gamechangers: De kleur van roestige industrie, van de eerste gloeilamp en de eerste plek. De kleur van succes! Zoals ieder jaar draait het gala om onze mensen, hun talent en inzet. Wij zijn … Lees verder
Content Guru breidt zijn team uit om wereldwijd verder te groeien
Content Guru, de toonaangevende Cloud Contactcenter (CCaaS) en Customer Engagement provider, heeft een nieuwe Sales Director voor de UK en Ierland aangenomen. Daarnaast zijn ook een Global Director Partnerships en twee Sales Directors in belangrijke … Lees verder
Steam-connect lanceert vernieuwde inbound e-mailmodule voor optimaal klantcontact
Onlangs is de nieuwe Steam-connect e-mailmodule aan klanten vrijgegeven. Het was al mogelijk om e-mail in Steam-connect af te handelen, maar met deze verbeterde inbound e-mailmodule wordt het beheer en gebruik nog verder geoptimaliseerd. Zo kunnen … Lees verder
Life is what you make it
Over het leven van Benjamin Hendrix zou je een boek kunnen schrijven. Alles wat hij heeft meegemaakt, heeft ‘m niet gebroken, maar gemaakt tot de persoon die hij nu is. Accepteer wie je bent Hij groeide op als jongste en nakomer van een … Lees verder
6 manieren voor (on)tevreden klanten
Als ondernemer, organisatie, bedrijf of stichting wil je tevreden klanten. Punt uit. Niemand zit te wachten op klachten, zeurende klanten, kapotte spullen, retourzendingen, omruilingen en vervelende belletjes. Jij als klant aan de andere kant zit … Lees verder