Dit artikel verscheen eerder bij QuandaGo. Dat klantbehoeften en -verwachtingen snel veranderen, is niet nieuw en zien wij dagelijks terugkomen bij ViPcom. Steeds meer bedrijven erkennen en herkennen de toegevoegde waarde van Customer … Lees verder

- ViPcom
- Amsterdamsestraatweg 19F
- 1411 AW Naarden
- T. +31 88 8472 666
- Neem contact op:
- Wim van Tol
- T. +31 88 8472 666
- E. info@vipcom.nl
- W. http://www.vipcom.nl
ViPcom, “Prettig voor elkaar” is onze lijfspreuk wanneer U zoekt naar een goede en betrouwbare partner voor de verbetering van uw klantcontact applicaties en infrastructuur.
Met contactcenter software vanuit de ‘cloud’ of ‘on-premise’ hebben we altijd de juiste oplossing om uw klantcontact te optimaliseren en de customer experience te verhogen.
We verdiepen ons in uw bedrijfsprocessen en KPI’s en richten de applicaties in om U in staat te stellen de bedrijfsdoelstellingen optimaal te ondersteunen.
Door gebruik te maken van OmniChannel platformen kunnen makkelijk sociale kanalen en WhatsApp worden geïntegreerd in de sales en service kanalen.
Uw klanten maken gebruik van kanalen zoals Facebook, Twitter, WhatsApp en Skype het is niet meer de vraag of deze kanalen moeten worden geïntegreerd maar hoe en wanneer.
ViPcom heeft ook vele projecten succesvol geïmplementeerd op het gebied van customer selfservice toepassingen, quality monitoring, customer feedback en CRM integraties. We zijn ook graag uw partner.
We helpen U graag met visie en advies voor de juiste oplossing. We kunnen een concreet plan uitwerken en de levering, implementatie en beheer voor uw organisatie verzorgen.
Geïnteresseerd?
Voor een verfrissende blik op úw klantinteractie, neem contact op met ons.
Met contactcenter software vanuit de ‘cloud’ of ‘on-premise’ hebben we altijd de juiste oplossing om uw klantcontact te optimaliseren en de customer experience te verhogen.
We verdiepen ons in uw bedrijfsprocessen en KPI’s en richten de applicaties in om U in staat te stellen de bedrijfsdoelstellingen optimaal te ondersteunen.
Door gebruik te maken van OmniChannel platformen kunnen makkelijk sociale kanalen en WhatsApp worden geïntegreerd in de sales en service kanalen.
Uw klanten maken gebruik van kanalen zoals Facebook, Twitter, WhatsApp en Skype het is niet meer de vraag of deze kanalen moeten worden geïntegreerd maar hoe en wanneer.
ViPcom heeft ook vele projecten succesvol geïmplementeerd op het gebied van customer selfservice toepassingen, quality monitoring, customer feedback en CRM integraties. We zijn ook graag uw partner.
We helpen U graag met visie en advies voor de juiste oplossing. We kunnen een concreet plan uitwerken en de levering, implementatie en beheer voor uw organisatie verzorgen.
Geïnteresseerd?
Voor een verfrissende blik op úw klantinteractie, neem contact op met ons.