Het zijn onzekere tijden voor veel organisaties. Des te belangrijker is het om goed te begrijpen wat er speelt bij je klanten. De stem van de klant helpt bij het nemen van beslissingen om de juiste koers te kiezen. In deze bijzondere periode helpt … Lees verder
WAHA de nieuwe werkelijkheid
Terwijl het Coronavirus zich over de wereld verspreid en wetenschappers hard op zoek zijn naar een vaccin, vragen veel CEO’s zichzelf af hoe ze hun eigen organisatie moeten veranderen.Allereerst om de bedrijfscontinuïteit op korte termijn te borgen … Lees verder
Hoe manage je een contactcenter waarin iedereen thuis werkt?
Klantenservice gaat gewoon verder vanuit huis! De wereld ziet er vandaag heel anders uit. Tot een paar weken geleden werkte 39% van de beroepsbevolking wel eens thuis. Ook voor contactcenters zit er nu weinig anders op dan de operatie te … Lees verder
WFM: Complexer en crucialer
Steeds meer servicekanalen, 24/7 online shoppen, thuiswerkende medewerkers, de WAB en de grote beschikbaarheid aan klantdata heeft een enorme impact op de capaciteit en bezetting van contact centers. Robert van de Weerd, Workforce Management (WFM) … Lees verder
Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie
Naarden, 6 april 2020 – Wereldwijd hebben organisaties moeite door de aanpassingen aan de COVID-19 pandemie om zowel tegemoet te komen aan de stijgende vraag naar contact als de veiligheid van medewerkers te garanderen. Om hen te helpen … Lees verder
Tijdelijk gratis audioconferencing
Het zijn rare tijden. Veel winkels sluiten tijdelijk de deuren of kunnen slechts beperkt mensen binnenlaten. De hele sport- en cultuursector ligt stil. Veel bedrijven zijn gedwongen anders te werken. Waar mogelijk, wordt gevraagd zoveel mogelijk … Lees verder
Videosupport: digitaal en persoonlijk klantcontact
Een klant belt naar de klantenservice van zijn telecomprovider, want zijn Wifi werkt niet. Na verwoede pogingen en verschillende telefoongesprekken heeft de klant nog steeds geen Wifi. Er wordt een monteur gestuurd en wat bleek? Er stond een aquarium … Lees verder
Distance coaching
(Bijna) alles is aan te leren. Wanneer klantexperts starten op een klantenservice kunnen de verschillen in ervaring groot zijn. Voor iedereen is er die eerste keer, maar het voeren van een goed gesprek, aandachtig luisteren en zelfs omgaan met … Lees verder
Ben jij klaar voor seizoen pieken?
De zomer komt eraan! Nog even en het mooie weer begint. Iedereen bereidt zich voor op het buitenleven. Barbecue feestjes plannen, tuinstoelen kopen en de tuin opknappen. De klantenservice van tuincentra en gerelateerde retailers wordt overspoeld met … Lees verder
DIRECT Klantcontact biedt flexibele hulp tijdens coronacrisis
Hoe de coronacrisis zich de komende weken ontwikkelt? Niemand die het weet. Door die onzekerheid kan het bedrijfsleven niet anders dan zich goed voorbereiden op omstandigheden als verder aangescherpte en/of verlengde maatregelen, extra druk op de … Lees verder