Beverwijk, 18-05-2020 – Dit voorjaar heeft het concern waaronder Intovoice en Codelogic (met klantcontactsoftware Steam-connect) vallen, telecompartij Combird overgenomen. Met deze overname breidt zij haar bedrijfsactiviteiten uit met een eigen … Lees verder
DPG Media optimaliseert match tussen medewerker en klant met AI & spraaktechnologie
DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland. Zowel qua bereik als aantal merken. De klantenservice van DPG Media is verantwoordelijk voor serviceverlening en verkoop, bedient de abonnees, maar verricht ook werk voor ook de merken van DPG Media. … Lees verder
Corona-crisis versnelt keuze voor multi-channel dienstverlening binnen klantcontact
De eerste maatregelen ter voorkoming van de verspreiding van COVID-19 zijn inmiddels al weer meer dan 10 weken geleden afgekondigd. Inmiddels zijn we al ruim 8 weken volop thuis aan het werk en lijkt de rust terug te keren. Waar in de eerste weken … Lees verder
Genesys Virtual Xperience: Omgaan met onzekerheid door inzet Cloud en AI
Doe mee met de Virtual Xperience van Genesys, wereldwijd leider in cloud customer experience en contact center oplossingen. Dit digitale live event is op 20 mei van 13.00 tot 18.00 uur Nederlandse tijd en op het … Lees verder
Call center gesprekken aannemen en tickets afhandelen in 1 applicatie
Evolve IP lanceert Call Center App in de Freshworks Marketplace! Een naadloze integratie tussen haar Cisco Broadworks Call Center en de ticketing oplossing van Freshworks. De applicatie die beschikbaar is in de Freshworks Marketplace maakt het … Lees verder
Webinar: Click-to-Talk
Van click-to-call heb je vast weleens gehoord. Bellen met een bedrijf door een druk op de knop vanaf je mobiel. Super klantvriendelijk. Maar waarom zie je het dan zo weinig op websites? Waarschijnlijk staat ook op jouw Klantsenservice pagina … Lees verder
Simyo maakt klanten blij
Simyo doet er alles aan om klanten blij te maken. Al bijna 15 jaar lang, elke dag weer. En met succes want ze zijn door de consumentenbond al 18 keer uitgeroepen als beste mobiele provider. Als VANAD Group zijn wij trots op ons partnership met Simyo! … Lees verder
Klantgedrevenheid: Hoe scoort jouw organisatie in tijden van COVID-19?
Klantgedrevenheid is relevanter dan ooit! Want als je als organisatie je beslissingen en acties baseert op de behoeftes en feedback van klanten, maak je de grootste kans op duurzaam succes. Daarom voert Blauw Research ook in deze COVID-19 situatie de … Lees verder
Interview François Vluggen (Moneyou); ‘Thuiswerken is nu ook een optie voor ons’
Afgelopen maand is de klantenservice van Moneyou door het coronavirus vanuit huis gaan werken. Voor 40 klant adviseurs moest in korte tijd een thuiswerkplek worden ingericht. Francois Vluggen, Manager Client Services bij Moneyou, vertelt hoe deze … Lees verder
Wat is de impact van bereikbaarheid?
Iedereen heeft evenveel tijd en die tijd kun je maar één keer besteden. Uit respect voor je klanten is het belangrijk efficiënt met hun tijd om te gaan. Als organisatie wil je altijd goed bereikbaar zijn, ook in een piekperiode. Om je service … Lees verder