Vanaf 1 januari 2020 wordt de nieuwe Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB) van kracht. De WAB betekent dat het verschil tussen vast en flexibel werk wordt verkleind, de wetgeving rondom flexibele contracten wordt aangescherpt en flexibele inzet op … Lees verder
Steam-connect: Best Next Contact legt focus op outbound
Het customer service landschap is sinds het begin van het jaar verrijkt met een nieuwe speler. Best Next Contact is door Geoffrey Peytier opgericht vanuit de ambitie om dé specialist te worden op het gebied van uitgaand klantcontact. Ook op andere … Lees verder
Fact-based propositie optimalisatie
Wat zijn de bouwstenen van jouw propositie die klanten als écht belangrijk ervaren, waar baseert hij of zij de beslissing op? en hoe kan jij deze bouwstenen inzetten om van jouw huidige propositie een winnende propositie te maken? Tijdens de clinic … Lees verder
Passion is art, art is customer service
Wat hebben klantenservice en architectuur met elkaar gemeen? Onze collega Lester (25) werkt sinds een aantal maanden bij VANAD Engage op de klantenservice van de Bijenkorf en studeert bouwkunde en architectuur aan de Universiteit Antwerpen. Voor … Lees verder
Hoe doen die bots dat toch?
Je stelt een vraag aan een chatbot en hij snapt je in één keer, hoe dan?! Klantvragen koppelenChatbots herkennen klantvragen doordat ze getraind worden op alle mogelijke manieren waarop een klant zijn vraag stelt. Staat de chatbot eenmaal live, … Lees verder
Is én heeft de chatbot het antwoord op al jouw vragen?
Je wilt misschien niet de eerste, maar ook zeker niet de laatste organisatie zijn die de stap maakt naar robotisering van de klantenservice. En ik geef toe, zelfs als vegetariër, dat de worst die je wordt voorgehouden zeer aanlokkelijk is. … Lees verder
Goed bereikbare werklocatie belangrijk voor werknemers
Goed bereikbare werklocatie staat in de top 10 belangrijkste aspecten van goed werkgeverschap voor werknemers. Het bedrijvenpark Rivium in Capelle aan den Ijssel, aan de rand van Rotterdam, waar de VANAD campus is gevestigd, transformeert zich van … Lees verder
Coaching voor kennismanagementprofessionals
Werken als kennismanagementprofessional is een veelzijdige job waarbij het vinden van de juiste weg niet altijd gemakkelijk is. Hoe zorg je voor draagvlak voor kennismanagement en hoe positioneer je jouw team in de organisatie? Twijfels zijn bij dit … Lees verder
Mis ‘m niet! Het Klantcontact Padel Open!
Er is veel dynamiek in de klantcontact branche. Voor de ultieme customer experience gebruiken we meer kanalen dan ooit, experimenteren we met chatbots, heeft Artificial Intelligence zijn intrede gedaan en zijn nieuwe collega’s moeilijk te vinden op … Lees verder
Clinic: Het belang van Emotional Connection met je merk
Klanten met een emotional connection met een merk hebben gemiddeld een 50% hogere klantwaarde hebben dan klanten die zeer-tevreden zijn. Deze 'emotional connection' is de volgende stap in het klantgericht denken. Tijdens de interactieve clinic van 11 … Lees verder