In de hedendaagse organisatieprocessen of organisaties draait alles om de klant en dat moet ook zou u denken. Toch zorgt dit er wel eens voor dat u hierdoor juist verder van de klant afstaat. Hoe zorgt u er dan voor om weer nader tot elkaar te komen … Lees verder
Weer (wennen) aan het werk!
Wanneer je er een tijdje door omstandigheden uit bent geweest en weer aan het werk gaat, is dat best (lees: heel erg) spannend. Gelukkig is daar Gaby Bingley, onze jobcoach, om de stap naar de werkvloer makkelijker te maken. Wat houdt jouw … Lees verder
AI krijgt voet aan de grond voor, tijdens en na klantcontact
In klantcontact struikelt iedereen over elkaar heen: ‘door de inzet van kunstmatige intelligentie (AI) verandert de wereld van klantcontact in rap tempo’. Ook de vraag of AI op termijn agents overbodig gaat maken, blijft populair. Wat Telecats … Lees verder
Enorme Groei E-Commerce brengt opportunities Klantcontact
De afgelopen vijftien jaar stond e-commerce in het teken van groei en ‘volwassenwording’ ofwel operational en service excellence. Bestellen, betalen en bezorgen is allemaal gemakkelijker en sneller gemaakt. Wie nu vooruitkijkt, ziet dat de sector … Lees verder
Clinic: Brand ambassadors, de echte influencers!
Is het niet de droom van elke marketeer om mensen aan je te verbinden die met liefde over je merk of producten praten, je aanbevelen bij anderen en zelfs content voor je gaan maken? Waarom is de inzet van merkambassadeurs nu zo belangrijk … Lees verder
Willen is kunnen: hard werken loont
Zijn levensmotto ‘willen is kunnen’ komt niet uit de lucht vallen. Onze collega Jeroen (23) uit Zoetermeer is naast zijn baan als teamleider bij VANAD, part-time militair bij de Koninklijke Landmacht. Hoe combineert hij het beste van deze twee … Lees verder
Internationaal Customer Experience Event van Genesys in Amsterdam
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel experiences en contact centeroplossingen, organiseert op 10-12 september in AmsterdamG-Summit Europe. De Beurs van Berlage is de plek waar het sterke ecosysteem van klanten, partners en technologische … Lees verder
Goede klantenservice leidt tot een hogere NPS: ziet jouw bedrijf het belang al in?
Concurreren tot je een ons weegt: zijn er nog wel opties over? De net promotor score (NPS) klinkt je vast bekend in de oren. Het is simpel gezegd een score die wordt verbonden aan de tevredenheid van jouw klanten. Dit biedt enorm veel inzicht in … Lees verder
Alleen goede service is niet genoeg
Organisaties zien steeds meer de waarde van customer experience (CX) om onderscheidend te kunnen zijn in de markt. Maar hoe gaat CX van meerwaarde zijn en welke rol speelt customer service hierin? Veel bedrijven worstelen nog met het toepassen van CX … Lees verder
3 oorzaken van inefficiënt klantcontact (en zo pak je het aan!)
Klantcontact verbeteren en optimaliseren is een must voor iedere organisatie om te voldoen aan de wensen en behoeften van klanten. Maar wat betekent dat in de praktijk? Onze collega Niek Bos van QuandaGo heeft veel kennis en expertise in het … Lees verder