Codelogic heeft de afgelopen tijd flink geïnvesteerd en energie gestoken in het doorontwikkelen van het klantcontactplatform Steam-connect om klaar te zijn voor de toekomst. Tot op heden gebruiken veel bedrijven alleen nog maar telefonie en e-mail … Lees verder
Hittegolf? Ik werk lekker vanuit huis
Met deze zomerse temperaturen is het voor medewerkers niet fijn om van of naar het werk in een snikhete auto, bus of tram te moeten zitten. Het is wel fijn om vanuit huis te kunnen werken! Of je nu voor of tegen thuiswerken bent, aan de techniek zal … Lees verder
Deze valkuilen moet je vermijden bij conversational commerce.
Door Kevin de Vries, Marketing manager bij Teleperformance Bij iedere innovatie zie je dat bedrijven er massaal mee aan de slag gaan, omdat dit het antwoord op alle problemen belooft te zijn. De valkuil daarbij is dat organisaties vaak innoveren … Lees verder
Clinic: corporate storytelling in de praktijk; hoe breng je verhalen tot leven?
Corporate storytelling Organisaties hebben allemaal een uniek verhaal te vertellen. Een goede corporate story helpt daarbij. Maar hoe gaat het dan verder? Hoe breng je een corporate story tot in leven in de praktijk? Johannes van de Bank … Lees verder
De perfecte virtuele assistent in Rome
Wat een wereldstad is Rome! Onlangs was ik daar voor een stedentrip. Na een zeer geslaagd weekend was het tijd om op de laatste dag in te checken voor onze vlucht naar Amsterdam. Ondanks verschillende pogingen via zowel de app als online, lukte het … Lees verder
De reis van je leven bepaal je zelf, jij bent AanZet
De quote “Sometimes it’s the journey that teaches you a lot about your destination” is voor onze Lindsey op het lijf geschreven. Ze droomde van een leven als stewardess, volgde daarvoor de opleiding toerisme, maar tijdens haar reis bewandelde ze een … Lees verder
4 tips om te starten met Conversational Commerce
Aan de nieuwe mogelijkheden van voice kleeft voor veel mensen een nadeel: worden we niet overgenomen door robots in de toekomst? Daar hoeven we voorlopig nog niet bang voor te zijn. De robot vervangt de mens niet, maar moet gezien worden als … Lees verder
Slechte klantenservice kost (E)-Retailers miljarden aan omzet
Welke acties moet jouw bedrijf nemen om de klantervaring te verbeteren? Laten we beginnen met de huidige trends op het gebied van klantenservice? Gemak, effectiviteit en emotie worden geïdentificeerd als dé drijfveren voor een succesvolle … Lees verder
Hoe verkrijg je snel actionable insights uit externe databronnen?
Ontdek tijdens deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School hoe jij externe databronnen kan inzetten voor jouw organisatie! Organisaties gaan steeds meer data gedreven werken. Hiervoor wordt vaak gebruik gemaakt van interne databronnen, … Lees verder
Werken in customer service wordt steeds dynamischer en aantrekkelijker
Nieuwe klantenservicemedewerkers werven wordt steeds lastiger in een krappe arbeidsmarkt. Dat ziet Joost van Ham, business improvement manager VANAD Engage, anders: “Technologie maakt het werk voor medewerkers op de klantenservice dynamischer en … Lees verder