Als net afgestudeerd bedrijfskundige ging Bernhard Minnen (Oprichter van DIRECT Klantcontact) aan de slag bij de afdeling fusies & overnames van KPMG. Na amper drie maanden hield hij het er voor gezien en begon hij bij het vastgoedbedrijf van … Lees verder
Ken jij de 3 meest voorkomende klachten van klanten?
Natuurlijk ken je jouw klant. Tot in detail zelfs. Maar heb jij in beeld wat de 3 meest voorkomende klachten van jouw klanten zijn? Als je twijfelt of het antwoord nee is, dan is er werk aan de winkel. Want hoe meer je je bewust bent van de meest … Lees verder
Getsie een klanttevredenheidsonderzoek
Getsie een klanttevredenheidsonderzoek Waarom een klanttevredenheidsonderzoek (KTO)? “Klantervaring is het concurrentie-instrument bij uitstek geworden”. Nog veel meer dan jouw product. Jouw product kan de klant gemakkelijk al dan niet online bij … Lees verder
Een goed gesprek met een computer – echt?!
Praten met computers. Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar bijna iedereen doet het, vrijwel elke dag. Denk maar eens aan Siri en Alexa, of chat- en voicebots. De techniek die het voor computers mogelijk maakt om ons te begrijpen en te … Lees verder
De ultieme online customer experience: 5 voorbeelden
The customer experience bar has risen, so make every step of the customer journey count. De afgelopen twee jaar zien we dit sterk naar voren komen, de customer experience staat centraal. Het draait niet altijd en alleen maar om de prijs, maar … Lees verder
Telecommunicatie in klantcontact
Elke dag is er wel iets speciaals. Zo heb je duurzame dinsdag, complimentendag, dag van de lach, cybermonday, en nog vele andere speciale dagen. Vandaag, 17 mei is het Wereld dag van de telecommunicatie. Laten wij daar bij Engage niet één dag, maar … Lees verder
Hoe zet je interne communicatie & interne communities succesvol in?
De behoefte aan nieuwe interne communicatiestructuren is groter dan ooit. Organisaties willen weten hoe ze hun medewerkers kunnen verbinden aan het merk en medewerkers zijn opzoek naar nieuwe verbindingen met collega’s en de organisatie. Hierin … Lees verder
De (on)voorspelbaarheid van klantgedrag
Bedrijven en organisaties investeren steeds meer in digitale marketing. Op allerlei manieren wordt het gebruikers zo gemakkelijk en aantrekkelijk mogelijk gemaakt om met de organisatie in zee te gaan. Helaas wijst onderzoek uit dat zij nogal eens … Lees verder
Lilian over haar AanZet-traject: “Ik ben niet meer afhankelijk!”
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma met als resultaat het … Lees verder
Er bestaan geen slechte klantcontactcenters. Of wel?
Er bestaan geen slechte klantcontactcenters. Of wel? De afgelopen weken belde ik met veel bedrijven. Meestal werd ik goed te woord gestaan en waren de bedrijven goed bereikbaar. Het ene klantcontact was beter dan het andere, maar er waren … Lees verder