Nieuwegein – Avaya, leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen, is een strategisch partnerschap met aangegaan Microsoft Corp. door het toonaangevende Avaya OneCloud™-portfolio aan te sluiten op Microsoft … Lees verder
Klantfeedback: hoe je er van kunt profiteren
Iedereen gelooft wel in klantfeedback, maar het toepassen in de praktijk blijkt lastig. Waar zit de echte kracht van klantfeedback? En hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie optimaal gaat presteren? Ontdek het tijdens deze online clinic van … Lees verder
The message is L O V E
Steeds meer bedrijven maken gebruik van een berichtenservice (messaging) als aanvullend contactkanaal. Dat is ook een logische stap, omdat consumenten in hun dagelijks leven inmiddels veel meer vertrouwd zijn met communicatie via messaging apps, dan … Lees verder
De omnichannel klantcontact platform gids
Klantenservice begon ooit met persoonlijke service in een winkel en per telefoon. Sindsdien is het aantal kanalen exponentieel gegroeid. E-mail, messaging, sociale media, live chat, chatbots, videochat. En wie weet wat er nog gaat komen. Veel … Lees verder
Teamleider in klantcontact
Als teamleider bij Engage adem jij klantenservice en heb jij een helder beeld van hoe klantenservice er in 2025 uit gaat zien. Daarnaast weet jij de juiste balans te vinden tussen coachen op kwaliteit en sturen op resultaat; een echte people manager. … Lees verder
Content Guru breidt zijn enquêtetool uit naar meer kanalen
De grootste aanbieder van cloudcommunicatie voor klantcontact in Europa Content Guru heeft aangekondigd dat het de beschikbaarheid van storm® ASK™, de krachtige enquêtetool van het bedrijf, uitbreidt naar een aantal extra kanalen. storm ASK is een … Lees verder
Avaya Virtual Agent nu beschikbaar als kant-en-klare, configureerbare dienst
Nieuwegein – Avaya, leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en vereenvoudigen, heeft Avaya OneCloud verbeterd om de virtualisatie van klantinteracties veel eenvoudiger te maken. Avaya Virtual Agent is een kant-en-klare, … Lees verder
Digitaal, efficiënt én persoonlijk klantcontact dankzij live videosupport
Klanten worden steeds veeleisender. Dat is niets nieuws natuurlijk, maar toch doen bedrijven en organisaties steeds meer moeite om de klantloyaliteit te vergroten. Ze gaan een stap verder dan het simpelweg tevreden houden van hun klanten. Want … Lees verder
Leren en ontwikkelen bij Engage!
Engage Academy is ons centrale opleidingsinstituut voor onze interne en externe opdrachtgevers. Continu blijven leren en ontwikkelen is de standaard bij Engage. Daarom krijgt iedereen bij Engage toegang tot onze Engage Academy. Dat kan vakinhoudelijk … Lees verder
Wybe de Groes (Directeur DIRECT Klantcontact) over 30-jarig bestaan
DIRECT Klantcontact bestaat dit jaar alweer 30 jaar. Alle reden voor een feestje, maar zeker ook een mooi moment om eens uitgebreid stil te staan bij het succes van deze samenhorige en springlevende organisatie. Met directeur Wybe de … Lees verder