Curry en callcenters Wie bij het lezen van deze kop denkt aan de lekkere Indiase of Thaise Curries, waarvan de drie basis ingrediënten zijn: ui, knoflook en gember, moet ik teleurstellen. Ik wil het in dit artikel hebben over de piramide van Curry … Lees verder
Hybride werken, schaapherder wordt imker
Hybride werken, schaapherder wordt imker “Als je voor de vijfde dag op een rij geen zin hebt om te werken, betekent dit dat het vrijdag is”. Deze stelling maakte mij nieuwsgierig. Zou het kunnen dat als medewerkers een afweging kunnen … Lees verder
Omnichannel alleen maar voordelen o.a. betere NPS score
Omnichannel, alleen maar voordelen Klanten krijgen steeds meer te maken met lange wachtrijen. Zowel fysiek, denk maar aan de rijen op Schiphol als bij het in contact treden met bedrijven. “Op dit moment is de wachttijd langer … Lees verder
Omnichannel het nieuwe toverwoord bij klantcontact?
Omnichannel het nieuwe toverwoord bij klantcontact? Deze week werd de uitdrukking: “And Now for Something Completely Different” opgenomen in het Nederlandse woordenboek, de Dikke van Dale. Een ander mooie uitdrukking zou zijn: I shall say this … Lees verder
Elke dag stress?
In eerdere artikelen die ik geschreven heb, is aangegeven hoe je klanttevredenheid, en medewerkers tevredenheid zou kunnen vergroten en ook waarom je dat zou doen. Een van de eerste voorwaarden die genoemd werd was om te beginnen met het op orde … Lees verder
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst, deel 3
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst, deel 3 In de vorige twee artikelen “vertel jouw personeel meer en maakt meer winst deel 1 en 2” werden een aantal onderwerpen besproken die helpen om meer winst te maken. In dit artikel aandacht voor … Lees verder
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst, deel 2
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst, deel 2 In ons vorige artikel: “Vertel jouw personeel meer en maak meer winst” bespraken wij twee punten die belangrijk zijn om meer winst te maken. In dit artikel gaan wij verder met het bespreken … Lees verder
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst Uit vele jaren onderzoek naar succesvolle bedrijven komen elke keer weer een aantal dezelfde punten naar voren wat je als bedrijf moet doen om succesvol te zijn. Een tweetal punten … Lees verder
Optimale klantbeleving hoe bereik je dat?
Optimale klantbeleving is en wordt steeds belangrijker om klanten aan je te binden. Er zijn opleidingen te volgen die speciaal gericht zijn op klantbeleving en klantgerichtheid. Springest (www.springest.nl), een site waar opleidingen verzameld zijn … Lees verder
Twee belangrijke vragen als klant belt
Twee belangrijke vragen als klant belt Als een klant belt met klantenservice zijn er altijd twee vragen van belang. Wie belt er? Waarvoor belt de klant? Deze twee vragen zijn belangrijk voor zowel klantcontactcenters waar je … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- 4
- Volgende »