Nederland Fietsland. Je ziet ze overal rijden, in alle kleuren en vormen. Van gewone fiets tot elektrische fiets: we fietsen met z’n allen nogal wat af. En ook Stella zag haar kansen in deze dynamische markt. Relatieve nieuwkomer en uitdager op de … Lees verder
Data vs privacy: EU regelgeving voor kunstmatige intelligentie
Wordt het ontwikkelen en gebruiken van AI-aangedreven oplossingen zoals chatbots de komende jaren ingewikkelder? Vast staat dat effectieve AI begint met een goede dataset. Juist het gebruik van (vooral ‘menselijke’) data voor AI wordt aan nieuwe … Lees verder
Zo start je een virtueel callcenter
Thuiswerken is anno 2022 helemaal ingeburgerd. Waar het eerst moest, vinden we het nu best wel fijn. Thuiswerken is here to stay en veel bedrijven gaan daarin mee door hun callcenter op locatie te veranderen in een virtueel callcenter. Anderen bouwen … Lees verder
De do’s en don’ts van gamification in het contactcenter
Gamification, oftewel de inzet van gametechnologie in de dagelijkse bedrijfsvoering, wordt ook steeds vaker ingezet in contactcenters. Het doel is meestal om de betrokkenheid onder medewerkers te vergroten en het behalen van KPI’s te … Lees verder
Hoe behoud je klantbinding bij snelle bedrijfsgroei?
Wanneer je bedrijf (explosief) groeit, heb je onder andere mogelijk meer personeel nodig om aan de vraag van klanten te blijven voldoen. Niet alleen je bemensing is belangrijk, je dient wellicht ook andere systemen te gebruiken. Maar ook je … Lees verder
Succesvol ondernemen: het begint bij een gerichte klantstrategie
Succesvol ondernemen is zo makkelijk nog niet. Je hebt met honderden zaken rekening te houden, waar je klantenbestand één van is. En misschien ook wel direct de belangrijkste. Wist je dat ruim 84% van de consumenten aangeeft dat de ervaringen met een … Lees verder
Digital Marketing: Team en Transformatie
Wanneer je al wat langer meedraait binnen het vakgebied marketing, weet je dat er het nodige is veranderd. Wat vragen deze veranderingen van jou als leidinggevende van de marketingafdeling van jouw bedrijf? En wat heb je nodig om je team door een … Lees verder
Zó zorg je voor een persoonlijke benadering in klantcontact
De beste service is persoonlijke service. En dat zeggen we niet zomaar. Want wist je dat 90% van alle positieve klantervaringen ontstaan door het oplossen van problemen en het geven van extra aandacht? Ja, je leest het goed. Niet snelheid maar … Lees verder
Deciding on a Data Place Provider
In addition to providing safeguarded document storage, a data room also offers professional management. Choosing the right corporation is crucial just for the success of building your shed, avast chest or delete as it will put an extra coating of … Lees verder
Callcenter inschakelen of verder automatiseren?
Bedrijven groot en klein hebben werkzaamheden die arbeidsintensief zijn en die gedaan moeten worden, maar die niet direct bijdragen tot het resultaat van de onderneming. Men staat voor de keuze om deze werkzaamheden verder te automatiseren of om deze … Lees verder