Je kent ons misschien als PlanMen, maar nu zijn wij Vlirdens. De naam PlanMen was net als onze koers toe aan een aanscherping. Een nieuwe naam die meer recht doet aan onze maatschappelijke betrokkenheid, wat minder operationeel klinkt en meer inclusief is. En bovenal hebben we een nieuwe opdracht aan onszelf.
Nederland meer werkend maken
De opdracht die wij onszelf hebben gegeven is: ‘Nederland meer werkend maken’. Een grote opdracht aan onszelf én elkaar, omdat de maatschappelijke uitdagingen groot zijn. De Sustainable Development Goals (SDG’s) zijn hierin onze leidraad om met planning bij te dragen aan Nederland meer werkend te maken.
Planning die maakt dat er echt geluisterd wordt
Bij Vlirdens houden we niet van gewoon klantcontact. We hebben het liever over customer experience (CX) met échte interesse en aandacht. Dát moet voorop staan. Daarna hebben we het wel over wachttijden, doorlooptijden en ‘time per call’.
Steeds meebewegen met een veranderende behoefte
Klantcontact en de customer experience maken hét verschil en zijn bepalend voor het succes van een organisatie. Zeker in onze maatschappij waar mensen mondig zijn en steeds kritischer worden. Goed workforce management (WFM) binnen alle klantcontact punten is cruciaal voor de totale customer experience.
Wat voor de customer experience nodig is, kan snel veranderen. Bijvoorbeeld door een bericht in de media, omslaand weer of hoge respons op een reclamecampagne. Dan vraagt marktvraag direct om grote aanpassingen binnen klantcontact èn andere afdelingen. Dé reden dat klantcontact zeer flexibel moet zijn. Vlirdens helpt je snel meebewegen op de veranderende behoefte, met snelle planning en goed workforce management.
Wat wordt er anders nu PlanMen Vlirdens heet?
Verandert er daarmee veel? Ja en nee. We zijn nog steeds dezelfde groep van meer dan 125 professionals. Allemaal verschillend, maar stuk voor stuk bevlogen vakmensen in planning. En planning blijft ons vak. Maar wel met een andere opdracht aan onszelf en met een andere naam en uitstraling.
Vlirdens gaat zich nog meer dan ooit inzetten om Nederland meer werkend te maken. Dat is onze belofte. Dat doen we bij onze opdrachtgevers, maar dat doen we ook door de noodzaak, kansen en opbrengst van planning hoger op de agenda te zetten.
Typisch Vlirdens
Wat we eigenlijk al waren maar nog niet zo benoemd hadden is ons karakter. Wie wij zijn en waar je bij Vlirdens op mag rekenen. Dat geldt voor iedereen die met of voor ons werkt. We hebben dat wat typisch is voor ons bedrijf, onze organisatie, onze mensen en hoe we denken en doen samengevat in: 6 keer typisch Vlirdens. Zie het als een soort handleiding van onszelf, geschreven door de mensen die er werken.
Nieuwsgierig naar het PlanMen verleden of onze Vlirdens toekomst?
Wil je weten wat onze nieuwe naam voor jou betekent? Bel ons gerust! 088 825 2525