'De klant is koning!' is een oud gezegde. We weten allemaal wel dat we klant centraal moeten denken, maar in de praktijk wemelt het op het internet van gefrustreerde reacties. Onze marketingmanager Renée deelt haar frustraties en legt uit hoe je een … Lees verder
Het keuzemenu: one size fits nobody
Zeker weten dat dit jou ook weleens overkomt: Je neemt contact op met een organisatie en het eerste wat je hoort is zo’n fijn keuzemenu. Grote kans dat jouw keuze er niet tussenstaat. Of pas ergens aan het einde. Of dat er zoveel keuze is dat je … Lees verder
InMoment Acquires Leading Customer Review Management Company ReviewTrackers to Bolster its Market-Leading XI Platform and Accelerate the Pursuit of Experience Improvement
Acquisition strengthens InMoment’s ability to offer an unparalleled and seamless platform for both solicited and unsolicited feedback to provide deeper customer insights, analytics, and action Customers will now have the ability to leverage … Lees verder
Klantcontactmedewerkers die met jou meedenken, wat fijn!
Klantcontactmedewerkers die met jou meedenken, wat fijn! Klantcontactmedewerkers die met jou meedenken zijn zowel voor de bellende klant als voor het bedrijf waarvoor de medewerkers werken van onschatbare waarde. NMB denkt met u … Lees verder
Workforce Management tools – onmisbaar voor contactcenter succes
Nog niet zo lang geleden werd workforce planning voornamelijk gebaseerd op het aantal medewerkers dat nodig was om het verwachte aantal klantcontacten te beantwoorden en te voldoen aan een bepaald servicelevel. In veel gevallen werd dit – in ieder … Lees verder
Meer conversie rond jouw marketingcampagne door engagement? 5 tips!
Engagement vanuit de consument zorgt voor een groter bereik en leidt tot online mond–tot–mondreclame. Dit heeft grotere impact dan alleen content marketing vanuit een bedrijf. Een slimme manier dus om de conversie van je campagne op te krikken. … Lees verder
Sound of Data klantenservice onderzoek 2022
Welk klantenservice kanaal is het populairst? In welke branche nemen consumenten het meest contact op met de klantenservice? Doen ze aankopen bij een webshop als deze alleen via social media of chat bereikbaar is? Deze en meer vragen stelden wij … Lees verder
“Mensen behandelen mij anders nu ik werk”
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma mét het KSF branche … Lees verder
Het kwartje van Kok en koude acquisitie wordt warme acquisitie door belactie
Het kwartje van Kok en koude acquisitie wordt warme acquisitie door belactie Het kwartje van Kok is de aanduiding van een accijnsverhoging op brandstof in 1991 van 25 cent (11 eurocent). De naam verwijst naar de minister van Financiën Wim … Lees verder
Conversie optimalisatie door online personalisatie
Je wilt uiteraard een zo hoog mogelijke omzet per bezoeker, maar ook een gebruiksvriendelijke website waarbij de klantervaring perfect is. Je kunt dit bereiken door het structureel optimaliseren van je conversie en user-/customer experience. In deze … Lees verder