Twee belangrijke vragen als klant belt Als een klant belt met klantenservice zijn er altijd twee vragen van belang. Wie belt er? Waarvoor belt de klant? Deze twee vragen zijn belangrijk voor zowel klantcontactcenters waar je … Lees verder
“Klantcontact is breed; er zit een stukje psychologie achter en dat is interessant.”
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma mét het KSF branche … Lees verder
De 6 grootste klantenservice uitdagingen – En zo los je ze op
Heb je een klacht? Dan schrijf je een brief of je belt naar een bedrijf. Nou ja… zo simpel was het ooit. De digitalisering en de verwachtingen van klanten maken de dingen een stuk minder simpel voor de klantenservice van bedrijven. We geven je de 6 … Lees verder
Help, wie neemt de telefoon aan. Veranderde rol van klantcontactcenters
Help, wie neemt de telefoon aan? Met de vakantie voor de deur wordt deze vraag of door jouw bedrijf of door de klant vaak gesteld. Nu is de vakantieperiode voor veel bedrijven een excuus om minder goed bereikbaar te zijn. Maar na de … Lees verder
De volgende stap in de digitalisering van klantcontact
Digitalisering van klantcontact is de toekomst. Tijd is geld en digitale kanalen zijn efficiënter en dus goedkoper voor bedrijven. Maar wat doe je dan met het voice-kanaal? Want soms is iets inspreken nou eenmaal makkelijker dan typen. Ook daar is nu … Lees verder
Hieperdepiep Hoera, VANAD Engage is jarig!
15 juli 2005, de dag dat door Arnoud Munneke en Arthur Nederlof samen met Ad Nederlof de basis werd gelegd voor het huidige VANAD Engage, onderdeel van de VANAD Group. Er is in 17 jaar enorm veel veranderd. Van 26 mensen in IJsselstein naar een … Lees verder
Investering in MarketingTech zorgt voor meer groei in de komende vijf jaar
Volgens nieuw onderzoek van Pegasystems zijn marketeers in leidinggevende posities ervan overtuigd dat investeringen in nieuwe marketingtechnologieën de komende vijf jaar voor een flinke omzetverhoging gaan zorgen. Op dit moment wordt er niet … Lees verder
Bots en AI in het contactcenter: win-win voor klant, medewerker én bedrijfsresultaat!
Heb je ooit onderzocht hoeveel tijd jouw klantcontactteam besteedt aan het afhandelen van repetitieve taken? En, schrok je ervan? Sommige onderzoeken hebben aangetoond dat het gemiddelde rond de 40% ligt. VEERTIG PROCENT! Het gevolg? … Lees verder
Social Media in klantcontact
We worden overspoeld met informatie op diverse platforms, zoals bijvoorbeeld Instagram, LinkedIn en YouTube. Als bedrijf kun je niet om Social Media heen. Binnen Engage zien wij de volgende voordelen; het is efficiënter, lage kosten, je kunt snel … Lees verder
Internal branding: versterk je merk van binnenuit
Bij het creëren van een sterk merk zijn de medewerkers het meest belangrijk. Pas als je medewerkers het merkverhaal voelen, beleven en in de praktijk brengen, gaat de klant de onderscheidingskracht van je merk écht opmerken. Maar hoe zorg je ervoor … Lees verder