De impact op customer service is mogelijk groot, want web 3.0 biedt zowel bedrijven als consumenten allerlei nieuwe mogelijkheden en manieren om onderling te communiceren, zaken te doen en gegevens uit te wisselen. Sander Hesselink van Telecats over … Lees verder
AanZet: op weg naar een baan in klantcontact
Voor wie wil, liggen er kansen in klantcontact. Dat geldt zowel voor werkgevers die naarstig op zoek zijn naar agents die wat langer dan drie maanden aan boord blijven, als ook voor mensen die moeite hebben om een baan te vinden. Eén van de … Lees verder
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst, deel 2
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst, deel 2 In ons vorige artikel: “Vertel jouw personeel meer en maak meer winst” bespraken wij twee punten die belangrijk zijn om meer winst te maken. In dit artikel gaan wij verder met het bespreken … Lees verder
Een sterk digitaal merk: Het is nu belangrijker dan ooit!
Hoe is het mogelijk dat merkbouwen ineens weer een prioriteit is van CMO's? Jarenlang stond merkbouwen bekend als was weggegooid geld en het stond jaren onderaan de prioriteitslijst van CMO's. Dit jaar staat het budget voor merkbouwen zelfs op een … Lees verder
Een nieuwe telefonieoplossing voor Eventim
Eventim Nederland is de online ticketshop voor musicals, concerten, theatervoorstellingen, sportevenementen en popfestivals. Zij zijn tevens de officiële verkooppartner van Stage Entertainment en DeLaMar. Klanten kunnen terecht bij het Customer … Lees verder
Hyperpersonalisatie – technologie vs. team
Nu de wereld van het klantcontact bezig is met een digitale revolutie, en daarnaast het aantal selfservice-interacties ongekend hoog is, verwachten consumenten steeds meer personalisatie op elk punt in hun klantreis. Maar vooral tijdens pieken in … Lees verder
Happy People, Happy Customers!
Dat de toekomst digitaal is, staat als een paal boven water. Tegelijkertijd is de vraag naar persoonlijk contact groter dan ooit en worden de verwachtingen van consumenten steeds hoger. Direct een antwoord, vandaag besteld morgen of zelfs vandaag in … Lees verder
Google Analytics 4: Tijd om te starten
Bereid je voor, want vanaf 1 juli 2023 zal je gebruik moeten maken van Google Analytics 4 i.p.v. Universal Analytics. Het is niet alleen een nieuwe update of versie, maar een compleet nieuwe meetmethode hoe het verkeer van je website en online … Lees verder
Branded uitbellen met Steam-connect en Hiya
Zeg eens eerlijk: wat denk jij als eerste wanneer je gebeld wordt door een onbekend nummer? Tenzij je dol bent op verrassingen is de kans groot dat je niet opneemt. En dat is voor de meeste mensen niet anders. Om jouw pickup-rates voortaan te … Lees verder
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst Uit vele jaren onderzoek naar succesvolle bedrijven komen elke keer weer een aantal dezelfde punten naar voren wat je als bedrijf moet doen om succesvol te zijn. Een tweetal punten … Lees verder