Klanten makkelijk en snel te woord staan via telefonie, e-mail en WhatsApp met alle historie bij de hand in één tool. Vanaf de klantenservice, winkels en kantoor. Daar zijn betaalbare oplossingen voor, aldus klantcontact expert Sound of … Lees verder
12 gamification ideeën voor je contactcenter
Wil je de betrokkenheid van je contactcenter agents verhogen en zit je eventjes zonder creatieve ideeën? Dit is je geluksdag! Steam-connect heeft de leukste, origineelste en grappigste contactcenter gamification ideeën voor je op een rijtje gezet. … Lees verder
Nieuwe workflow-integraties van Pega versoepelen selfservice-ervaringen via elk kanaal
Pegasystems heeft een aantal nieuwe features aangekondigd voor het Pega Platform™ om nog eenvoudiger selfservice-workflows op te kunnen nemen in elk front-end kanaal. De functionaliteiten zijn gebaseerd op Pega's open architectuur. Hierdoor kunnen … Lees verder
Back to reality: VR is verder dan je denkt en de Metaverse is nog een sprookje
Hoe kun je Virtual Reality (VR) toepassen? Als je dit online opzoekt is er helaas weinig informatie over te vinden. Indien je #metaverse opzoekt wordt je juist om de oren geslagen met artikelen, apps en betaalde platformen. Het is een tegenstrijdig … Lees verder
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst, deel 3
Vertel jouw personeel meer en maak meer winst, deel 3 In de vorige twee artikelen “vertel jouw personeel meer en maakt meer winst deel 1 en 2” werden een aantal onderwerpen besproken die helpen om meer winst te maken. In dit artikel aandacht voor … Lees verder
Meer waarde uit je klantcontact halen
Al decennialang hebben consumenten contact met bedrijven op allerlei manieren maar de maatstaf van de klant verandert continu. Het wordt daardoor steeds belangrijker om die match te maken. Door de toename aan kanalen en digitale ‘touchpoints’ is het … Lees verder
Pas het See-Think-Do-Care model slim toe in jouw organisatie
Er zijn tientallen modellen ontwikkeld voor funnels, maar het meest gangbare funnelmodel is het See-Think-Do-Care model van Google. Echter zijn er niet veel mensen die dit model echt snappen en slim toepassen. De fases sluiten vaak niet logisch op … Lees verder
Webhelp Nederland beste BPO speler in nieuw onderzoek naar enablers van digitale transformatie
Webhelp Nederland komt als enabler hoog binnen in de DX300, het nieuwe onderzoek naar digitale transformatie uitgevoerd door de Universiteit van Amsterdam in opdracht van MT/Sprout. Het Amsterdam Centre for Business Innovation (ACBI) van de … Lees verder
Personeelscrisis: Hoe maak je van jouw contactcenter een aantrekkelijke werkplek?
Het tekort aan arbeidskrachten in contactcenters is – net als in andere branches – groot. In het tweede kwartaal van dit jaar waren er maar liefst 21.000 vacatures1), alleen al in Nederland! En waar er in coronatijd nog personeel beschikbaar kwam uit … Lees verder
Web 3.0 Customer Service
De impact op customer service is mogelijk groot, want web 3.0 biedt zowel bedrijven als consumenten allerlei nieuwe mogelijkheden en manieren om onderling te communiceren, zaken te doen en gegevens uit te wisselen. Sander Hesselink van Telecats over … Lees verder