De laatste jaren volgen de klantcontactontwikkelingen zich in razend tempo op. Dat merken we bij VANAD Engage ook. Om aan de steeds hogere klantverwachtingen te voldoen (zelfs overtreffen), is het dan ook van belang om continu te meten en weten wat … Lees verder
De CX en marketing skills die jij nodig hebt
Binnen het marketing en CX vakgebied is er een stijgend aantal managers en professionals werkzaam. Om waarde toe te voegen aan organisaties en klanten hebben marketeers bepaalde skills nodig. Maar welke skills zijn essentieel voor marketeers? Dat … Lees verder
Betere CX en een efficiënter contactcenter dankzij deze omnichannel-tips!
Omnichannel klantcontact is een win-win voor de klant én voor de bedrijfsvoering. Dat claimen althans verreweg de meeste leveranciers van omnichannel contactcenteroplossingen. In de praktijk blijkt dit helaas nog lang niet altijd het geval te zijn. … Lees verder
Florius wint award tijdens GITEX met Avaya-oplossing
Nieuwegein - Florius, een toonaangevende, Nederlandse hypotheekverstrekker, gebruikt de technologie van Avaya om de customer experience te verbeteren. De oplossing won de prijs voor beste AI-implementatie in de financiële sector tijdens de Future of … Lees verder
Elke dag stress?
In eerdere artikelen die ik geschreven heb, is aangegeven hoe je klanttevredenheid, en medewerkers tevredenheid zou kunnen vergroten en ook waarom je dat zou doen. Een van de eerste voorwaarden die genoemd werd was om te beginnen met het op orde … Lees verder
Data science podcast
Weet jij wat de ontwikkelingen zijn op het gebied van data science? Is er vooruitgang? Waar gaat data kwaliteit eigenlijk over? Er zijn twee fases als het gaat om het begrijpen van data: business understanding en data understanding. Maar wat houden … Lees verder
Leer merken bouwen met lef
Hoe kan je jouw merk onderscheiden van de rest? Dit is geen gemakkelijke opgave, want hoe zet je een nieuw digital first merk in een verzadigde markt? Hoe doe je dat met lef? En hoe zet je de marketingmix in? Wat zijn de valkuilen? Hoe bouw je je … Lees verder
Ad Nederlof krijgt Lifetime Achievement Award
Gisteravond heeft VANAD Group-oprichter Ad Nederlof (75) de Lifetime Achievement Award uitgereikt gekregen tijdens de Computable Awards, ook wel “de Oscars van de ICT-wereld” genoemd. De redactie van Computable heeft deze bijzondere onderscheiding … Lees verder
Reclame in het brein: Ontdek de do’s en dont’s
Als marketeer wil je dat reclame leidt tot een positief effect. Vaak wordt er vooraf onderzoek gedaan naar de effecten van hun reclame, om zo te zorgen dat media uitgaven zinvol worden besteed. Maar hoe maak je effectief reclame die de juiste … Lees verder
Het verschil maken tijdens de sollicitatie
VANAD Engage is een ondernemende organisatie met verschillende klantenservice projecten. Voor onze mensen betekent dit dat zij mensen vooruit helpen door het echte gesprek aan te gaan. Daarbij vinden we het natuurlijk belangrijk dat iedereen doet wat … Lees verder