Als je werkt in de wereld van de klantenservice, is het logisch dat je flexibel inzetbaar bent. Werken op vrijdagavond, elke week een net iets ander rooster, werken in het weekend of tot ’s avonds … Lees verder
Genesys en Adobe partneren voor Contextual Customer Experiences
Genesys, wereldwijd leider in cloud customer experience en contact center oplossingen, kondigt aan samen te werken met Adobe om organisaties te helpen de silo’s af te breken tussen de afdelingen marketing, commercie, sales … Lees verder
Waarom heeft uw contactcenter UC (Unified Communications) nodig?
Corona heeft de manier waarop we werken en daarmee ook de manier waarop we communiceren veranderd. Tools zijn er in overvloed, maar met zoveel keuze is het ongelooflijk uitdagend om gesprekken op verschillende platformen bij te houden. Zelfs de … Lees verder
Competitor intelligence: hoe weet je wat je concurrenten doen?
Het wordt met de toenemende concurrentie steeds moeilijker om nieuwe klanten te krijgen. Daarom is het belangrijk om precies te begrijpen wat je concurrenten nu doen en wat ze in de toekomst doen. Wat is hun strategie? Met welke producten en diensten … Lees verder
Van je hobby je werk maken
Dat gebeurde Leoni Santbergen – Talent Trainer bij VANAD Academy. Leoni is een fanatiek bordspellen fanaat en alweer 2 jaar werkzaam bij VANAD Group. Ze is altijd wel bezig met spelletjes en heeft thuis een heuse spelletjeskamer. Omdat Leoni zoveel … Lees verder
Customer Service 2.0
Roger en Pascal van Enghouse Interactive praten erover in de laatste editie van OnlineRetailer. Lees het volledige artikel hier! … Lees verder
Videobellen in je contact center – 15 voordelen
Succesvol videobellen in je contact center Weer een nieuw kanaal, nou ja nieuw… Videobellen op zich is niet nieuw meer, maar wel krijgen we steeds vaker de vraag hoe dit kan werken in een contact center. Zeker als je persoonlijk klantcontact … Lees verder
Heb jij 24/7 klantenservice nodig?
Het aanbieden van 24/7 klantenservice wordt steeds populairder bij bedrijven die erg klantgericht zijn. Een toenemend aantal klanten verwacht ook dat bedrijven altijd bereikbaar zijn. Maar het is nogal een investering om 24/7 klantenservice aan te … Lees verder
Reboarding in tijden van corona
Hoe ondersteun je medewerkers in verschillende fases van deze crisis? Ontdek hoe je dit succesvol aanpakt tijdens de online clinic. De coronacrisis leidt tot verandering bij veel organisaties. Met een effectief reboardingprogramma neem je … Lees verder
‘Contactloze Customer Experience’ door visuele interacties
Nu bedrijven zich wereldwijd aanpassen aan het nieuwe normaal rondom het coronavirus, worden Customer Experience (CX)-leiders, en in het bijzonder de contactcentermanagers, gedwongen om opnieuw na te denken over alles wat ze doen. Daarbij gaat het … Lees verder