Dat je klant contact opneemt met je klantenservice is van alle tijden. Toch werkt dit tegenwoordig anders dan vroeger. Kreeg je toen alleen telefoontjes en misschien af en toe een brief, inmiddels zijn daar andere kanalen als e-mail, chat en de … Lees verder
Bedankt voor het bellen
Stel je voor; je belt de klantenservice over een bestelling. Je wordt verwelkomd met de mededeling: ‘Welkom bij bedrijf X, al onze lijnen zijn bezet.’ De wachtmuziek begint te spelen en je wacht. Minstens 5 minuten gaan voorbij en nog steeds niemand … Lees verder
Het binden en boeien van medewerkers
De rollen op de arbeidsmarkt zijn omgedraaid. Vroeger solliciteerde je zelf bij een bedrijf, nu moeten bedrijven ervoor zorgen dat mensen bij ze willen solliciteren én dat ze zich aan de organisatie willen verbinden. VANAD werkt al jaren volgens de … Lees verder
Advanced Advertising; de afstervende cookie en hoe je CRM data kan activeren
Hoe ziet de toekomst van online advertising eruit? Ontdek tijdens de online clinic hoe je het gebruik van audiences future proof maakt! Veel bedrijven maken gebruik van audiences om hun online advertising-campagnes beter te kunnen … Lees verder
CX Marathon 2020 – Full of sprints
Wat wil jouw klant nu echt? Een klant wil gewoon goed geholpen worden. Gehoord worden, niet buitengesloten. Het goed doen, daar gaat het om. Organisaties kunnen daar op inspelen en de loyaliteit vergroten door optimale connectie, herbezinnen op … Lees verder
Een nieuwe baan in deze nieuwe wereld, hoe werkt dat in de praktijk?
Het leek alsof de wereld even stil stond, maar al snel kwamen de dagelijkse zaken weer in beweging. Ook onze werving en selectie ging op een aangepaste manier verder. Maar hoe gaat dat nu eigenlijk en hoe is om te starten met een nieuwe … Lees verder
Nieuwe integratie Genesys Cloud en Microsoft Teams voor productiviteit en samenwerking
Genesys®, wereldwijd leider in cloud customer experience en contact center oplossingen, heeft het partnership met Microsoft uitgebreid met een nieuwe integratie. Microsoft Teams en Genesys Cloud, de alles-in-één-oplossing en één van de leidende … Lees verder
Hou de human touch in je klantenservice
Ooit gewacht op je geld na een retourzending of ergens instructies nodig maar nergens een telefoonnummer te bekennen op de website van het bedrijf? Je hebt de hele contactpagina uitgeplozen… nee, alleen iconen van Facebook, Twitter en oh… een … Lees verder
We Stick Together, ook met anderhalve meter
Maandag 16 maart was de dag dat Susanna na een heerlijke vakantie weer aan de slag ging. Op haar vakantie ontving ze het bericht dat iedereen thuis moest werken. Events waren verboden en een klassikale training is een … Lees verder
Voor de perfecte kennisbank is alleen goed schrijven niet genoeg
Om je klant in één keer het juiste antwoord te geven, is een goede kennisbank nodig. Bovendien moet je het antwoord heel snel kunnen vinden. Ongeacht of de klant zelf het antwoord zoekt op de website, een medewerker de klant helpt, of de chatbot het … Lees verder