Niet wat zeg je, maar wat bedoel je…Nu spraakherkenning door toegenomen rekenkracht, beschikbare trainingsdata en slimme AI-algoritmes volwassen begint te worden, is dit de volgende uitdaging. Het begrijpen van de vraag achter de vraag. Maar kan dat? … Lees verder
ONLINE COMMUNICATIE TREND UPDATE: ONTWIKKELINGEN EN KANSEN
Ontdek tijdens deze update op woensdag 7 oktober de laatste trends, inzichten en ontwikkelingen op het gebied van online communicatie en de invloeden & kansen die hieruit voortvloeien. Hans Corsmit geeft je een helder overzicht van recente … Lees verder
Ministeries besparen tijd en ergernis met Tangelo
De voordelen en het gebruiksgemak van Tangelo worden ook door de rijksoverheid in steeds bredere kring gezien en omarmd. Juist in organisaties waarbij op verschillende plaatsen aan een einddocument wordt gewerkt, bewijst de software zijn waarde. … Lees verder
Conduent Named a Leading Customer Experience Management Service Provider by Everest Group
FLORHAM PARK, N.J., Sept. 10, 2020 — Conduent Incorporated (Nasdaq: CNDT) today announced it has been named a Major Contender in Everest Group’s Customer Experience Management (CXM) – Service Provider Landscape with Services PEAK … Lees verder
Duo interview ABU en Inspire over Uitzendwerk in de klantcontactsector
In de september editie van het klantcontact vakblad CustomerFirst Magazine is een interview gepubliceerd over uitzendwerk in de klantcontactsector. In het uitgebreide interview leggen directeur Jurrien Koops van … Lees verder
Bepaal jouw CX-strategie
Organisaties zien steeds meer de waarde van Customer Experience (CX) om onderscheidend te kunnen zijn in de markt. Maar hoe gaat CX van meerwaarde zijn en welke rol speelt Customer Service hierin? Veel bedrijven worstelen nog met het toepassen van CX … Lees verder
Webhelp Nederland opent tweede vestiging in Suriname
Op onze offshore locatie in het hart van Paramaribo leveren wij al meer dan 15 jaar dienstverlening voor de Nederlandse en Belgische arbeidsmarkt. Destijds zijn we gestart met een groep van 10 collega’s, dat aantal steeg al snel naar meer dan 400 … Lees verder
Goed klantcontact is topsport – win een tafeltennistafel
Welk klantcontact-team wint de exclusieve PlanMen tafeltennistafel! Het team met de leukste motivatie wint. Gun jij jouw team zo'n leuke waarderingsprijs? Snel. Flexibel. Doelgericht. Zo maar een paar woorden die op call center agents van … Lees verder
Webinar: How to manage Black Friday call spikes like a boss
De zomer is bijna ten einde en de aanloop naar de feestdagen is al volop begonnen. Black Friday staat als eerste op de planning. Een periode die bijna garant staat voor topdrukte in het callcenter en snel stijgende belvolumes. Hoe zorg je ervoor dat … Lees verder
Service Design Thinking: succesvoller innoveren en winnende proposities ontwikkelen
DE KRACHT VAN SERVICE DESIGN THINKING Organisaties die in een snel veranderende wereld relevant en succesvol zijn, hebben een outside-in mentaliteit en een sterke focus op de klant. Multidisciplinaire teams werken er met passie aan het definiëren … Lees verder